2020 August 11 - سه شنبه 21 مرداد 1399
مهدی یار
کد مطلب:3553 گروه: مهدی یار آمار بازدید: 397

مهدی یار
آقای علی شریفی - 03 مرداد 1399


  دانلود
امتیاز:
  01:00:13 حجم فیلم: 158 مگابایت





دانلود صوت


قسمت چهارم برنامه مهدی یار با کارشناسی علی شریفی

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ: 3 مرداد 1399

آقای شریفی:

«اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ»

عرض سلام و شب بخیر دارم خدمت همه بینندگان عزیز شبکه جهانی حضرت ولی عصر(عج) همانطور که وعده داده بودیم امشب در خدمت شما هستیم با دو بخش، بخش اول جلسه دوم مناظره  با جناب آقای احمدی یار یکی از اتباع جریان احمد بصری شخصی که به هر حال در حدود بیست سال اخیر ادعاهایی را مطرح کرده از جمله وصایت نیابت و به هر حال یمانی موعد قبل از ظهور امام سیزدهم پیغمبر آخرالزمان رسول آخرالزمان و حتی ادعای الوهیت، هفته گذشته در خدمت آقای احمدی یار بودیم موضوع که هفته قبل مناظره کردیم اهانت جناب آقای بصری به انبیاء الهی و از جمله حضرت یونس(ع) بود بیان کردیم که از نگاه این جریان و این فرقه حضرت یونس نعوذباالله در شکم نهنگ مُرد و از آنجا به جهنم رفت که این تعارض به هر حال خیلی زیادی داشت با آیات قرآن و روایات اهلبیت و مبانی تشیع و بلکه کُل مسلمین. جناب آقای احمدی یار در ادامه و در پایان جلسه مناظره اول اعلام کردند که در این مناظره راه­های شناخت به هر حال راه­های شناخت حجت خدا را بحث کنند و حدیثی است در کتاب الغیبه شیخ طوسی که آنها به آن می­گویند حدیث وصیت و مدعی هستند طبق این حدیث آقای احمد بصری ادعای امامت کرده و گفته ما بیست و چهار امام داریم و ایشان امام سیزدهم هستند؛ خدمت شما عرض کنم بخش دوم برنامه هم متعلق به بررسی یک سری اتفاقات اخیری است یکی از اتباع جناب آقای احمد بصری به نام آقای کهندل که ما چند جلسه با ایشان به هر حال حدود دو ماه پیش مناظراتی داشتیم اتفاقاتی افتاد حواشی افتاد که ربط پیدا می­کند حتی به جناب آقای احمدی یار حالا إن شاءالله در مناظره ما این مباحث را پخش خواهیم کرد و خدمت تان عرض کنم که این مطلب را روشن خواهیم کرد. خب من

بدون هیچ اتلاف وقت، اتاق فرمان آقای احمدی یار تماس شان وصل شدند؟ خب آقای احمدی یار تماس­شان وصل شد، جناب آقای احمدی­یار من خیر مقدم عرض می­کنم خدمت شما بزرگوار خیلی خیلی خوش آمدید در خدمت شما هستیم سلام علیک داشته باشیم خدمت شما همچنان شما خدمت بینندگان بعد إن شاءالله جلسه را با همدیگر ادامه می­دهیم؛ در خدمت شما هستیم جناب آقای احمدی­یار خیلی خوش آمدید.

آقای احمدی­یار:  

«اللهم صل على محمد و آل محمد الائمة و ألمهديين و سلم تسليماً كثيرا». من می­دانم که شما و بینندگان محترم منتظر یک مناظره هستند ولی من شجاعانه می­خواهم یک مطلبی را بگویم و آن این است که عده­ای از ،بعد از مناظره قبلی چند نفر از انصار سید با بنده تماس گرفتند و توصیه­های دلسوزانه به من داشتند.

آقای شریفی:

 اتاق فرمان اگر صدا را یک مقدار تقویت کنید من صدا را خیلی ضعیف دارم داخل استودیو. بفرمایید جناب آقای احمدی­یار.

آقای احمدی­یار:

بله، چند نفر از عرض کرم که بعد از مناظره گذشته چند نفر از انصار سید با بنده تماس گرفتند و توصیه­های دلسوزانه برای بنده داشتند و نتیجه این صحبت و این توصیه­های دلسوزانه انصار سید این بود که به تشخیص آنها من در سطح مناظره با شما نیستم این نه بخاطر اینکه علمیت من پایین باشد بلکه شما جدل می­کنید و غیر علمی بحث می­کنید بخاطر همین چون من نمی­خواهم که به دعوت مبارک خدشه­ای وارد بشود و من منیتی در خودم ندارم از ادامه مناظره با شما انصراف می­دهم، و این به هیچ وجه به معنی شکست انصار سید و یا اتباع سید نیست و من همین جا به شما نوید می­دهم که به زودی از انصار که بهتر از بنده مسلط هستند به بحث و منتصب هستند به سید با شما تماس خواهند گرفت برای مناظره این از این مسئله.

آقای شریفی:

جناب آقای احمدی­یار حالا ولله نمی­دانم چه بگویم اینکه شما اعلام می­فرمایید ما اهل جدل هستیم و می­خواهیم جدل کنیم و شما اهل علم هستید و اینطوری از مناظره می­خواهید انصراف بدهید خب این به هر حال شما مختار هستید که از مناظره انصراف بدهید مشکلی نیست. ولی خب در واقع این نوع حرکات شما اهانت به بینند­ها است ما نوید دادیم برای مناظره جلسه دوم خودتان­هم موضوع انتخاب کردید. خب آن دوستانی که شما مدعی هستید که از علمیت­شان از شما بیشتر است و به شما خط دادند که در این جلسه دیگر مناظره را تعطیل کنید و قطع کنید چرا همین هفته خودشان نیامدند حداقل الآن شما می­آمدی می­گفتی آقا من واگذاره کرده­ام تریبون را به یکی دیگر از انصار، خب ایشان می­خواهد مناظره کند علمیت او از من بیشتر هست این سبک و سیاه یک اهانت به بیننده­ها هست یک اهانت به ما هست علاوه برآن حالا با توجه به این شرایطی که پیش آمد ببیند ما برنامه­مان دوبخش بود من قرار بود، می­خواستم بعد از مناظره باشما انتهای مناظره با شما یک نکته­ را اشاره کنم یک کلیپ را پخش کنم از شما که پاسخگو باشید در حدی که در توان­تان هست و می­توانید جمع کنید مسئله را و بعد از این من برای بیننده­ها توضیح می­دهم، الآن که شما این حرکت را انجام دادید من مجبور هستم همین الآن ورود پیدا کنم دراین مسئله باشد ما پذیرفتیم.

آقای احمدی یار:

من مناظره نمی­کنم

آقای شریفی:

اشکال ندارد مناظره نکنید ولی الآن چیزی دیگری می­خواهیم بگویم إن شاءالله آن دوستان­تان بیایند اشکالی ندارد این شبکه در خدمت شما هست همه مخالفین را دعوت کرده چه جریان وهابیت، اهل سنت، مدعیان دروغین تریبون در اختیار تان قرار می­دهیم.

آقای احمدی یار:

توهین نکن آقا

آقای شریفی:

 همینطوری که، من توهین نکردم جناب آقای احمدی یار یک لحظه به هر حال سکوت را رعایت کنید تریبون در اختیار تان قرار می­دهیم برای همه بزرگواران احترام قائل هستیم بحث هم بحث علمی هست ولی الآن نمی­خواهید مناظره کنید اشکال ندارد إن شاءالله آن دوستان­تان ما هر هفته که هماهنگ کنند مثل حضرت عالی به هر حال آوردیم شما را و در خدمت تان بودیم آنها هم همینطور، ولی جناب آقای احمدی­یار الآن یک شائبه دیگر هم هست شما باید این شائبه را پاسخ بدهید؛ بعد مناظره جلسه اول با حضرت عالی یک عده از اتباع و انصار آقای احمد بصری سخنانی در رابطه با حضرت عالی بیان کرده­اند و ادعا کرده­اند که شما یکی از اتباع دهاتی روستایی بی­سواد مزدور جریان، عذر می­خواهم این را می­گویم حالا من با سند هم الآن پخش می­کنم و شما باید پاسخگو باشید نسبت به این مطلب، انصار دهاتی مزدور هستید که از ما پول گرفته­ا­ید آمده­اید مناظره تا جریان دعوت آقای احمد بصری را تخریب کنید و از ما خواستند شماره تلفن شما را پخش کنیم من برای اینکه حرفم با سند باشد بدانید که این حرف مال من نیست مال این دوستان خودتان هست یک کلیپی را پخش می­کنیم بعد از آن من نسبت به این سؤال از شما این مطلب و این شائبه از شما سؤال دارم و شما نسبت به این قضیه پاسخگو باشید حالا مناظره علمی نمی­خواهید بکنید اشکالی ندارد، اتاق فرمان عزیز کلیپ شماره شش را پخش بفرماید آخرین کلیپ. کلیپ آماده بشود إن شاءالله این کلیپ را پخش خواهیم کرد، خیلی خوب کلیپ را با هم ببینیم

کلیپ:

 چرا اینقدر به عنوان یک لوله­کش که خودت را قالب بکنی به مخاطب چون پول در اختیارت گذاشته­اند و مؤسسه ولی عصر می­آید برای شما، نمی­دانم مناظره زنده اینترنتی برقرار می­کند؟ به شما توصیه می­کنم اگر قصد دارید که با جریان دعوت یمانی تقابل بکنید راهش این هست بروید از یکی از این آقایان مراجع که استدلال­های شما آنها را قانع می­کند یک دعوت نامه رسمی بگیرید به بنده بدهید تا از مکتب نجف یا خودم یا یکی از شیوخ یا یکی از بقیه انصار رسماً با شما مناطره بکنیم در فضای حقیقی نه در فضای مجازی در وسط حوزه با شما مناظره بکنیم خیال کردید که ما تقابل علمی با توهمات شما فراری هستیم؟ این شما هستید که جرأت ندارید که یک بحث علمی را در یک تلویزیونی راه بی­اندازید این شما هستید که فراری هستید، از شیوه استخدام انصار اجاره­ای دست بردارید اگر واقعاً شما این فردی را که به عنوان انصار معرفی کردی و خودت هم گفتی که در صوت­هایت انصار هیچ گونه معذوریت امنیتی ندارند گفتی نخیر هیچ کدام از اینها معذوریت امنیتی ندارند اگر واقعاً پابند به این هستی شماره تلفن آن فرد را و مشخصاتش را اعلام بکن که معلوم بشود ایشان چه زمانی و چگونه ایمان آورده؟ و بعد معلوم بشود که اصلاً آیا ایشان که به قول شما انصار شده و ایمان آورده و فقط با یک فرد روستایی که حالا من نمی­خواهم وارد آن بشوم که رفتید یک انصار اجاره­ای را پیدا کردید با وعده یا پول یا با ارعاب من نمی­دانم او را وادار کردید بیاید با شما گفتگو بکند.

احمدی یار را من اسمش را شنیده بودم ولی شناختی به آن صورت رویش ندارم. چطور؟( احمدی یار را من اسمش شنیده بودم ولی شناختی به آن صورت رویش ندارم. چطور؟)

آقای شریفی:

خب جناب آقای احمدی یار این سخنان آقای کهندل بود در رابطه با شما عذر خواهی می­کنم ایشان شما را یک انصار دهاتی بی­سواد اجاره­ای مزدور خطاب کرده بود که از ما پول گرفتید تا بیاید به هر حال اینجا مناظره کنید حتی من یک نکته­ای را به آقای کهندل اینجا بگویم آقای کهندل موضوع ما مشخص بود مرد هستید بسم الله شما جواب شبهاتی که ما هفته پیش دادیم و به ادعای شما این آقای احمدی یار یک دهاتی بی­سواد بود نتوانست جواب بدهد شما جواب بدهید ما إن شاءالله جواب شما را پخش می­کنیم حالا باشد بحث ما با آقای کهندل می­رسیم من اول جناب آقای احمدی یار نظر شما چه هست ما می­توانیم تلفن شما را پخش کنیم؟

آقای احمدی یار:

شما که آرزو دارید تلفن من را پخش کنید.

آقای شریفی:

بله؟

آقای احمدی یار:

می­گویم شما آرزو دارید تلفن من را پخش کنید که بیایند من را بگیرند و بیاندازند زندان.

آقای شریفی:

خب الآن آقای کهندل همی شائبه­ای را ایجاد کردند شما پاسخ تان چه هست؟

آقای احمدی یار:

صبر کن می­خواهم از خودم دفاع کنم صبر کن

شما دقبقاً همان روشی که من در جلسه گذشته هم گفتم همان روش را دارید کلیپ پخش می­کنید، شبهه پخش می­کنید می­خواهید شانتاژ کنید من در مورد صحبت­های آقای کهندل هیچ اظهار نظری نمی­کنم هر اختلافی هست ایشان به من هر توهنی بکند هر چه بگوید من ناراحت می­شوم ولی در مقابل شما از خودم دفاع نمی­کنم نمی­خواهم شما از اختلافاتی که بین ما هست سوء استفاده بکنید کار شما همین است.

آقای شریفی:

 ببین آقای احمدی یار در اختلافات بین شما خودتان بهتر از من می­دانید که چقدر زیاد هست و دعوا سر کرسی قدرت هست؛ بحث ما این هست الآن یک شائبه­ای آقای کهندل ایجاد کرده که ما به شما پول دادیم شما را خریدیم از انصار بی­سواد احمد بصری رفتیم یکی را پیدا کردیم در یک روستایی پول به شما دادیم آمدید اینجا مناظره کنید که آبروی دعوت را ببرید ایشان می­گوید تلفن این آقا را پخش کنید ما به شما تعهد می­دهیم تلفن تان را به هیچ عنون پخش نکنیم من نگاه کنید خدا را شاهد می­گیرم بحث اختلاف­ افکنی نیست می­خواهم اول شائبه برای بینندگان ما حل بشود و بینندهای ما بداند ما چقدری حریّت داریم و با شهامت می­آییم علناً این کلیپ آقای کهندل را پخش می­کنیم می­گویم آقای کهندل این همچین شائبه­ای را ایجاد کرده آقای احمدی یار در قبال این مطلب شما چه پاسخی دارد؟ آیا شما یک انصار بی­سواد دهاتی روستایی هستید که از ما پول گرفتید و پاسخ آقای کهندل را می­خواهید چه بدهید؟ خب الآن ما این شائبه را چطور حل کنیم؟ من کاری به اختلافات شما هم ندارم جناب آقای احمدی یار. بفرماید.

آقای احمدی یار:

اولاً که بنده اگر دهاتی باشم روستایی باشم هیچ اشکالی بر من نیست هیچ ننگی بر من نیست بعد هم شما همین الآن روی حرف خودت، من جلسه اول گفتم ممکن هست خطراتی داشته باشد الآن هم شما من را تهدید کردید من به هیچ وجه اجازه نمی­دهم شما شماره تلفن من را پخش بکنید شما به من قول دادید که به هیچ وجه، چت­های شما هست من منتشر می­کنم، گفتید، قول دادید که شماره من را پخش نکنید و اطلاعات من را پخش نکنید بعدش هم، اینکه بعضی من را نشناسند برای بنده مهم نیست وقتی انصار سید(ع) من را می­شناسند و با من تماس می­گیرند توصیه دلسوزانه به من می­کنند برای من کافی هست و اینکه بعضی­ها من را نشناسند برای من هیچ اشکالی ندارد برای من مهم نیست، انصار واقعی، انصار واقعی آن کسانی هستند مثل شیخ فتحیه شیخ جوکار که به خاطر مناظرات علمی­شان بخاطر شکست­های که به شما کسانی مثل شما که پیروی فقه­های آخرالزمان هستند شما را شکست دادند و الآن در زندان­ها هستند و دارند به آنها ظلم می­شود انصار واقعی آنها هستند نه بعضی­ها که پشت سر انصار صحبت می­کنند و دل انصار و سید را خون می­کنند من جوابی به آنها نمی­دهم و فقط بدانند که این آقای کهندل من اینجا از خودم دفاع نمی­کنم از مکتب نجف دفاع می­کنم، مکتب نجف آقای کهندل را گفتند که نماینده ما نیست و اجازه­نامه مناظره ندارد ایشان در مناظره با شما گفته بوده که اجازه­نامه دارد مکتب نجف این را تکذیب کرد من از مکتب نجف دفاع می­کنم نه از خودم اگر آقای کهندل یا هر کسی دیگری هر حرفی دارد برود از انصار واقعی بپرسند اطلاعات من را شماره من را همه چیز من را آنها دارند.

آقای شریفی:

خیلی خب دیگر والله چه بگویم آقای احمدی یار از شما تشکر می­کنم.

آقای احمدی یار:

 من حرفم تمام نشده من به اندازه خودم و به اندازه اطلاعات­ خودم و تحقیقات خودم و آن تعصب و غیرتی که نسبت به سید و این دعوت مبارک داشتم دفاع کردم الآن هم فقط همین توصیه را به بیننده­های شما می­کنم که خود شان بروند حدیث وصیت را بخوانند و راه حق و حقیقت را و حقانیت سید را پیدا کنند.

آقای شریفی:

 دیگر نشد دیگر، اگر؛ آقای احمدی یار اگر می­خواهید تبلیغ جریان­تان را بکنید باید بنشینید بحث کنید اگر نمی­خواهید مناظره کنید دیگر باید دست از تبلیغ تان هم بکشید به هر حال وقت ما وقت بیینده­ها را نگیرید.

آقای احمدی یار:

من تبیلغ نکردم من توصیه کردم حدیث وصیت حضرت رسول الله(ص) را بخوانند.

آقای شریفی:

باشد خیلی خب باشد، باشد اشکال ندارد چشم. خب از شما آقای احمدی یار تشکر می­کنیم از محضر شما مرخص می­شویم از شما خدا حافظی می­کنیم شما می­مانید و آقای کهندل و بقیه اتباع و انصارتان بروید این مشکلات و اختلافات درونی خودتان را حل کنید تا به هر حال اینطور هر جلسه­ای به سر کله هم نپرید از این اتفاقات زیاد افتاده در جریان شما من هر جلسه­ای که به هرحال با اتباع احمد مناظره کردیم از این اتفاقات افتاد. خب من از شما بینند­گان عزیز عذر­خواهی می­کنم و خدمت شما عرض کنم ما قرار بود مناظره داشته باشیم خب این اتفاق افتاد آقای احمدی یار قصد مناظره ندارند قول دادند که هفته­های بعد دوستان با سواد­ترشان مسلط­تر شان تماس بگیرند به برنامه برای مناظره ما حاضر هستیم در خدمت شان هستیم همینطور که با آقای احمدی یار به هر حال وقت دادیم. می­خواهیم وارد بخش دوم برنامه­مان بشویم بخش اول که اینگونه پایان پذیرفت بخش دوم بسیار شنیدنی و جالب و دیدنی هست حتماً سفارش می­کنم پیشنهاد می­کنم بخش دوم باشید چون ربط پیدا می­کند به همین داستان جناب آقای کهندل و اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر افتاد. یک استراحتی کوتاهی داشته باشیم بر می­گردیم در خدمت شما عزیزان هستیم با بخش دوم برنامه به اثبات رسوائی بزرگ برای جناب آقای کهندل که یک سری از مطالبی که همین آقای احمدی یار هم گفت در این مباحث به صورت کامل، مستند برای شما پخش خواهد شد استراحتی داشته باشیم برمی­گریدم در خدمت تا هستیم.

سلام مجدد خدمت شما بینندگان عزیز وقت خیلی کم هست بدون وقفه برویم سراغ بخش دوم برنامه، در دوسه ماه اخیر ما سه جلسه گفتگو داشتیم با یکی از اتباع احمد بصری به نام آقای کهندل حاشیه­های زیادی این جریان درست کرد به هر حال اتفاقاتی زیادی افتاد من می­خواهم در این وقتی که داریم تلفن­ها هم زیرنویس شدند دوستان عزیز اگر خواستند تماس بگیرند اظهار نظر کنند در خدمت شان هستیم خوشحال می­شویم در این وقت کوتاه سریع بروم سراغ حواشی این قضیه و یک سری مطالبی هست که شما با دیدن این مطالب برای تان ثابت خواهد شد با چه جریان سخیفی با چه افرادی در به هر حال ارتباط هستید در این جریان، ما قرار مناظره­مان را گذاشتیم اما بعد از اینکه این قرار مناظره در فضای مجازی اعلام شد اتباع احمد بصری در کانال­های رسمی خودشان موضع­گیری کردند اگر اتاق فرمان لبتاب بنده را بدهند به آنتن ممنون می­شوم، خب این مطالبی از گروه­ها و کانال­های خود اتباع احمد بصری است. آمدند شخصی آمده به هر حال مطرح کرده  بله قرار هست مناظره­ای اتفاق بی­افتد با نماینده شیعیان جناب آقای شریفی و آقای کهندل نماینده اتباع یمانی، این شخص یکی از لیدر­های اصلی این جریان هست، الآن کلیپش آن را هم خواهیم دید، ایشان تصریح کرده که آقای کهندل کسی هست که خودسر دست به عملی انجام داده مناظره شرایط دارد باید به صورت رسمی به هر حال مناظره برگزار بشود و آقای کهندل به صورت خودسر دارند این کار را انجام می­دهند بعد می­گوید ما مناظره نداریم مناظره ادب و رسوم دارد با مکتب شریف نجف به هر حال هماهنگ بشود و آقای کوهندل هیچ جایگاهی نسبت به دعوت مبارک ندارد اتباع احمد بصری قبل از مناظره از آقای کوهندل اعلان برائت جستند دوباره همین­جا مطالبی بیان می­شود به همین عنوان از یکی دیگر از اتباع آقای احمد بصری، بعد اینجا جالب هست دقت کنید دوستان عزیز؛ یکی دیگر از اتباع احمد چه می­گوید؟ «پس مشخص هست طبق معمول آقای کهندل سر خود عمل کرده یعنی واقعاً یک نفر در مکتب پیدا نمی­شود تکلیف امثال کهندل را مشخص کند تا چه زمانی دعوت باید چوب این اشخاص را بخورد بگذار رُک و راست بگویم تا حالا خصوصی به خیلی­ها گفتم ولی افاقه نمی­کند انگار علنی می­گویم از نظر بنده کهندل نفوذی اطلاعات هست هیچ شک و شبهه­ای هم در آن نیست حالا هر کسی هر چیزی می­خواهد بگوید، بگوید». و اینجا هم خدمت شما عرض کنم که یکی دیگر باز از اتباع احمد دوباره سخن این آقا را یا خانم را تأیید می­کند که بله ظاهراً اینطور هست. خب دوستان عزیز قبل از اینکه ما بخواهیم مناظره را شروع بکنیم و این مناظره در فضای عمومی تبلیغش گسترده شد، اتباع احمد از آقای کهندل اعلان برائت کردند. کلیپی هم هست از یکی از این لیدرهای اصلی این جریان؛ کلیپ شماره یک، این کلیپ را ببینیم بر می­گردیم دوباره در خدمت شما هستیم.

کلیپ:

اگر کسی می­خواهد با یمانی­ها مناظره بکند کسی بخواهد با دعوت مبارک یمانی مناظره بکند با اتباع یمانی می­خواهد مناظره بکند خب هر چیزی قانونی دارد هر کسی که از راه برسد مناظره بکند که نمی­شود که آن طوری که، متوجه هستید؟ شما می­خواهید آقا با اتباع سید احمد الحسن مناظره بکنید خب بلاخره اینها محور دارند مکتب شریف­شان موجود هست شما باید بروید با آنجاها هماهنگ کنید یا مؤسسه دارند که مورد تأیید مکتب شریف هست باید با اینها هماهنگ بشود نه آقای کهندل، آقای کهندل را چه کسی تأیید کرده، مؤسسه؟ مکتب شریف؟ این آقا را تأیید کردند برای مناظره؟ یا دارد خود سر مناظره می­کند؟ آقا دو دو تا چهار تا، اگر من غیر منطقی دارم می­گویم بگو غیر منطقی داری می­گویی شما می­خواهید با دعوت مبارک یمانی مناظره بکنید با اتباع بلاخره این جریان می­خواهید شما مناظره بکنید خب شما باید رجوع بکنید به محورش مکتب شریف دارد با مکتب باید هماهنگ بکنید خب با مؤسسه که تحت خدمت شما عرض کنم که خود تأیید خود مکتب هست باید با اینها باید هماهنگ بکنید که یک  چیزی بصورت رسمی صورت بگیرد نه آقای کهندل، آقای کهندل مورد تأیید چه کسی هست؟ مورد تأیید، چیکاره دعوت هست؟ که می­خواهد بلند شود مناظره بکند چیکاره هست چه کسی هست؟ آقای کهندل، آیا مکتب ایشان را برای مناظره فرستاده یا مؤسسه را برای مناظره ایشان فرستاده؟ کدام؟ مباحثه ما داریم مناظره نداریم بله همه می­توانند مباحثه بکنند تبادل علمی مباحثه، مناظره ما نداریم اِلّا اگر با مکتب شریف هماهنگ بشود.

آقای شریفی:

خب بینندگان عزیز شنیدید سخنان که از لیدرهای اصلی جریان احمد بصری اینها کسانی هستند که برای این صندلی قدرت حتی حاضر هستند اینگونه همدیگر را تخریب کنند در فضای عمومی، سخنان ایشان در گروه­های رسمی آقای احمد بصری بیان شد؛ اما آقای کهندل و طرفداران ایشان چون اینها خود شان چند تا فرقه هستند چند تا گروه هستند در همین جریان احمد بصری و هر کدام­شان برای رسیدن به قدرت و ثروت و پول دارند اینطوری دست و پا می­زنند، در گروه آقای کهندل و طرفداران آقای کهندل اتفاق دیگری افتاد؛ این اعلان برائت گروه­های رسمی احمد بصری از آقای کهندل خیلی برای اینها سنگین تمام شد جلسه­ای داشتند، اتاق فرمان اگر لبتاپ بنده را بدهید به آنتن ممنون می­شوم، جلسه­ای داشتند به هر حال در گروه عمومی خودشان که بله کاش؛ من می­خوانم متن را «کاش بشود تمام ما در آن گروه، آن گروهی ما مناظره می­کردین با آقای کهندل، در آن گروه عضو بشویم و بیانیه بدهیم که ما از شریفی و هر کسی که این حرف کثیف و رذیلانه را بزند اعلان برائت می­کنیم تا همان جا محکوم بشود به نظرم ما هم وظیفه داریم در برابر حملات پاسخ بدهیم یک کاری بکنیم در هر صورت سکوت نکنیم». خلاصه تصمیم گرفته می­شود، بله اینجا دوباره ادامه همان، «بله متأسفانه روش شان همین هست خدا هدایت شان کند اگر قابل هدایت نیستند محو و نابود بشوند به هر حال ما تحمل این جسارت ها را نداریم که به انصار صورت می­گیرد». آقا ما جسارت نکردیم، بابا این صوت مال اتباع رسمی جریان احمد بصری هست مطالبی که نشان دادیم در گروه­های رسمی آقای احمد بصری صورت گرفته و اینطور اتباع احمد بر ضد آقای کهندل مطلب نوشته بودند پس حرف ما نیست «نه تحملش را داریم و نه غیرت­مان اجازه می­دهد، لطفاً هر کدام از دوستان که می­توانند لینک گروه را گیر بیاورند در اختیار بنده قرار بدهند ممنون می­شوم خودم حاضر هستم بیانیه را بنویسم و یک شنبه قبل از مناظره در گروه قرار بدهم» خب جلسه­ای این آقایان می­گیرند به هر حال بین خود شان افراد مختلف را دعوت می­کنند مخالفین خودشان از فرقه­های دیگر خود شان دعوت می­کند می­گویند آقا هجمه شده بر علیه ما یک کاری باید بکنیم باید این قضیه باید جمع بشود بیایم همگی از آقای کهندل اعلام حمایت کنیم تا مخالفین سوءاستفاده کنند از این اختلاف ما، قرار هم این اتفاق می­افتد و خدمت شما عرض کنم که قرار می­شود که آقایان از آقای کهندل اعلام حمایت کنند و این اتفاق دوستان عزیز می­افتد. ادعا می­کنند آقای احمد کهندل نماینده رسمی دفتر احمد بصری در نجف به نام مکتب شریف نجف به قول خودشان هست و این را در فضای عمومی بین گروه­ها و کانال­های خود شان اعلام می­کنند چه کسی اعلام می­کند؟ همین شخصی که کلیپ قبل را از او دیدیم که اعلان برائت کرده بود اصلاً آقای کهندل، آقای کهندل چه کسی هست چه کاره دعوت هست هیچ کس ایشان را تأیید نکرده، کلیپ شماره دو را برویم با هم ببینیم ببینید این آقا بعد از آن کلیپش در فاصله چهار پنج روز بعد چه حرف­های را زد.

کلیپ:

به کوری چشم مخالفین دعوت مبارک یمانی آل محمد، قائم آل محمد امام احمد الحسن (ع) عرض سلام و ادب و احترام دارم به برادر بزرگوار و سرورم تاج سرم حاج احمد کهندل امیدوارم که إن شاءالله در خیر و عافیت باشند وسنگی باشند در دستان قائم آل محمد امام احمد الحسن(ع) خدا حفظ­شان بکند و اما جناب آقای شریفی ایشان نه تنها تهمت­ها و افترا­هایی را نسبت دادند به جناب آقای کهندل، این عزیز بزرگوار بلکه حرف­هایی را تهمت­هایی را دروغ­هایی را بر انصار امام مهدی (ع) بسته­اند از جمله خود بنده که ایشان گفت اتباع از ایشان برائت جستند خب ما چه زمانی از ایشان برائت جستیم چرا این دروغ را این افترا را به انصار امام مهدی می­بندند در حالیکه انصار امام مهدی همه مبرّا هستند از این طور مسائل.(مبرّا هستند از این طور مسائل) انصار امام مهدی جان­­شان را برای همدیگر می­دهند (انصار امام جان شان را برای همدیگر می­دهند) نمی­آیند همدیگر را خراب بکنند اصلاً چیزی ندارند که بخواهند همدیگر را خراب بکنند دلهای­شان مثل ماهی صاف هست این یعنی انصار امام مهدی این هستند خب یک امر طبیعی هست دیگر تکذیب می­کنند قائم آل محمد که دیگر حالا انصارش که دیگر سرجای خود بماند بنده چون تابع مؤسسه و تابع مکتب شریف هستم و باید مناظره با مکتب شریف باید هماهنگ بشود به طور رسمی صورت بگیرد بنده نمی­دانستم اطلاعی نداشتم خبر نداشتم نمی­دانستم که ایشان حالا هماهنگ کرده خبر نداشتم نمی­دانستم چون بنده در جریان نبودم روی حساب دلسوزی روی حساب دفاع از مکتب شریف روی حساب دفاع از خدمت شما عرض کنم که دعوت و مؤسسه و بلاخره این دعوت مبارک بنده دفاع کردم ولی برادر عزیزمان حاج احمد کهندل خدا حفظ­شان بکند إن شاءالله ایشان مورد وثوق ما هست تاج سر ما هست خاک پایش هستیم خدا حفظ­شان بکند إن شاءالله ثابت قدم باشند ایشان مورد تأیید انصار امام مهدی هستند مورد وثوق انصار امام مهدی هستند إن شاءالله در خیر و برکت باشند و ما خاک پایشان هستیم دست­شان را هم می­بوسیم تاج سر ما هستند، یا الله اولاً که انسان جائزالخطا هست این یک، دو ما که معصوم نیستیم که جناب آقای کهندل خدا حفظ­اش کند إن شاءالله به حق محمد و آل محمد که قابل وثوق ما انصار و قابل وثوق خدمت شما عرض کنم مکتب و دعوت هست خب ایشان اجازه گرفته بود بنده هم اصلاً نمی­دانستم اطلاعی از این مناظره نداشتم تا اینکه کسی آمد گفت اینطوری هست، آنطوری هست من نمی­دانستم که این آقا از مکتب اجازه دارد من فکر کردم حالا خودسر ایشان دارد حالا مناظره انجام می­شود چون نص آمده بیانیه آمده که باید بیانیه به صورت رسمی باید صورت بگیرد بنده نمی­دانستم و آن حرف را زدم به بنده دوباره مجدداً آمدم معذرت خواهی کردم از آقای کهندل و خدمت شما عرض کنم که گفتم که بنده نمی­دانستم هیچ اطلاعی نداشتم.

آقای شریفی:

خب سخنان جناب آقای علی واعظی را هم شنیدیم، آقای واعظی دوست عزیز برادر گرامی شما با هم اختلاف دارید با هم مشکل دارید بعد با هم می­نشینید ساخت و پاخت می­کنید برنامه می­ریزید اشکال ندارد به خودتان ربط دارد اما دیگر چقدر باید انسان به نظر من وقیحانه و چقدر باید پُرّو باشد که به فاصله چند روز بیاید بگوید آقا، آقای شریفی تهمت زده دروغ گفته آقای شریفی ما چه زمانی از آقای کهندل اعلان برائت کردیم آقا برائت شما چه صوت چه به صورت چت در فضای مجازی و گروه­های عمومی شهره آفاق بود حرف شما مگر نبود آقا کهندل چه کاره هست کجای دعوت هست چه کسی تأییدش کرده اصلاً  چه کسی هست آقای کهندل که بخواهد برود مناظره کند خودسر می­رود این کار­ها را می­کند، با چه عصبانیتی سه روز بعد چهار بعد می­آیی می­گویی آقا شریفی دروغ گفته چی زمانی ما از کهندل اعلان برائت کردیم خدا حفظش کند، ببیند ما انصار چقدر با همدیگر صمیمی هستیم چقدر خوب جان­مان را برای هم می­دهیم چقدر ما می­گویم دعوت امثال شریفی اینها آدم­های دروغگویی هستند چقدر اینها به هر حال مثل یکی دروغ می­بنند حالا به انصارهم که جا دارد دروغ ببندند، آقا این حرف­های خودت بود در چند روز پیش، حداقل می­خواهی بیای حمایت بکنی بگو آقا من خبر نداشتم نمی­دانستم یک چیزی را از روی عدم آگاهی گفتم عذر خواهی می­کنم آقای کهندل نماینده احمد بصری هست در مناظره اما دیگر چرا می­خواهی آن حرف­های چند روز قبل خودت را کلاً باد بدهی آنها را، یعنی چشم­های خودت را بسته­ای گوش­هایت را هم گرفته­ای فکر می­کنی چون خودت نمی­خواهی ببینی و نمی­خواهی بفهمی بقیه هم اینطوری هستند؟ بیننده­های عزیز بدانید اینها مدعی هستند که یاران واقعی امام زمان هستند آن 313 نفر اینها می­گویند ما هستیم این است آن اصحاب حضرت؟ اینها هستند آن اصحاب واقعی حضرت؟ تقوای­شان این هست؟ صداقت­شان این هست؟ خیلی خب دوستان عزیز این مطالب نشر پیدا کرد که آقا، آقای احمد کهندل نماینده رسمی مکتب نجف هست اجازه از آنها برای مناظره دارد و آمده مناظره. ما در جلسه بعدی مناظره نوشتیم مناظره با آقای کهندل نماینده احمد بصری و دفتر مکتب نجف چون دیگر حرف خودشان بود و آقای کهندل هم در مناظره خودش آمد ادعا کرد. نه، کسی از من برائت نجسته آقای کهندل هم دروغ گفت در همان مناظره دوم اولش گفت من را هیچ کس من را اعلان برائت نکرد، مناظره دوم تمام شد، اتفاقات جالبی افتاد. اتفاقات چه بود؟ اتفاق این بود که دوباره اتباع احمد بصری در گروه­های عمومی خودشان صراحتاً اعلام کردند آقای احمد کهندل در مناظره شکست خورده است. دوستان عزیز داشته باشید چند مورد از این موارد را من چند نمونه­اش را خدمت شما نشان می­دهم فکر کنم همین مقدار کفایت بکند. خب این یکی از آن گروه­های عمومی یک از آن جریان است. «سلام علیکم انصار الله، احمد کهندل هم که سواد ندارد و آبروی انصار را قبلاً برده است، چرا به خود جرئت می­دهد آبروی دعوت را ببرد شنیده­ام ادعا هم کرده از مکتب امام (ع) اجازه نامه دارد» این یک مورد، برویم مورد بعدی؛ حالا ایشان سؤال پرسیده است که به هر حال، «معاندین نشر داده­اند که احمد کهندل از مکتب اجازه نامه دارد می­شود استعلام بکنید»؟ خب دوستان عزیز ما نشر ندادیم یعنی از طرف ما این قضیه مطرح نشد خودتان­ اتباع خودشان گفتند ما هم اعلام کردیم این مطلب را برویم مورد بعدی این صفحه فیس بوک جناب آقای احمد بصری هست که من با گوشی عکس گرفته­ام در صفحه فیس بوک جناب آقای احمد بصری یکی دیگر از اتباع « سلام علیکم مولای من چقدر مشتاق هستم به پیام­های شما، حالا ، وچقدر مشتاق هستم، خلاصه تبلیغاتش، یک نفر از انصار ساده لوح را که دو شب قبل مناظره­ای با معاندین بی شرم انجام داد که اصلا و ابداً شأن شما را رعایت نشد خاک بر دهان من که موضوع مناظره این بود که آیا گفتن شتر به احمد بصری اهانت هست یا خیر، مولای من مرا عفو کنید ولی این ساده لوح یعنی احمد کهندل شأن شما را اینقدر پایین آورد. از شما می­خواهم که او را شدیداً تنبیه کنید خدا فرج شما را زودتر برساند». حالا من یک توضیح هم به بیننده­ها بدهم ما جلسه سوم یک گفت و گویی تقریباً 17، 18 دقیقه، حالا اسمش را هم نمی­شود گذاشت مناظره سه تا تایم سه دقیقه من سه تا تایم سه دقیقه آقای کهندل داشتیم که آیا شتر گفتن به احمد بصری اهانت هست یا اهانت نیست. موضوع این هست دوستان عزیز که آقای احمد بصری در یکی از کتبش تصریح کرده است ناقه حضرت صالح من هستم، و ما طبق این حرف آقای احمد آمدیم یک شبهه­ای را مطرح کردیم نسبت به این جریان گفتیم که خب این احمد می­گوید من شتر حضرت صالح بودم آنها در جواب آمدند گفتند که تأویل برده می­شود چطور؟ خب در روایات هم داریم ناقه یعنی امام و مثلاً ید بیضا امیرالمؤمنین و از این روایات؛ جواب ما کلاً به اینها این است آقای احمد بصری، حالا من نمی­خواهم چون بحثم این نیست فقط می­خواهم در جریان باشید که داستان چیست. آقای احمد بصری تصریح می­کند که من ظاهر روایت حجت است و من عقیده به تناسخ دارم. دقت کنید دوستان روایاتی که در مورد اهلبیت است ناقه یعنی امام ذیل همان روایت هم علماء شرح داده­اند و هم ادامه روایت این است ما این روایات را تأویل می­کینم. مثل چه؟ در قرآن آیاتی هست که از اینها تجسیم، ظاهر آیه تجسیم را ثابت می­کند. «وجه الله، ید الله» ما تأویل می­کنیم ید الله به معنی قدرت خدا، سلفیت و وهابیت می­گوید نه ظاهر آیه حجت است ید الله یعنی خدا دست دارد پس خدا جسم است. یک برداشت از آیه می­شود کفر، یک برداشت از آیه و تأویل می­شود عین توحید. اختلاف ما با آقای احمد این است ما وقتی می­گوییم در روایت آمده ناقه یعنی امام خود روایت را آمده توضیح داده و اقوال علماء ناقه یعنی امام، یعنی چه؟ ناقه حجت خدا است شقی­ترین فرد امت ناقه حضرت صالح را پی کرد. همین گونه که امیرالمؤمنین حجت خدا است و شقی­ترین فرد امت امیرالمؤمنین را به شهادت رساند اما آقای احمد بصری به مانند سلفی­ها و وهابی­ها یک می­گوید ظاهر همین کلام حجت است و حق تأویل نداریم هرکسی تأویل می­کند کلام را یهودی هست. دوم، آقای احمد بصری قائل به تناسخ است حلول روح در اجسام و اجساد دیگر، لذا این آقا ادعا کرده است حضرت خضر که از زمان قبل حضرت موسی زنده هست، و تا الآن هم  به دنیا آمد و تا الآن هم زنده است خود آقای احمد بصری هست، ادعا می­کند خود شتر حضرت صالح بوده است که آمده است به این دنیا و کشته شده­ و رفته، ادعا کرده است که زمان حضرت عیسی(ع) دوباره به دنیا آمده است بجای حضرت عیسی (ع) به صلیب کشیده شد و از دنیا رفت، و دوباره 51 سال،52 سال پیش به هر حال به نام احمد بن اسماعیل به این دنیا برگشته است. پس اگر آقای احمد قائل به تأویل روایت بود و قائل به تناسخ نبود حرف اتباع احمد صحیح بود، اما چون این آقا قائل به تناسخ است و تأویل روایت را اینجا قبول ندارد، لذا این آقا طبق مبنای خودش همان شتر حضرت صالح است. حالا روایات چه بود در این زمینه، روایات و آیات قرآن این بود که این شتر ماده بود آبستن بود و باردار و یک بچه شتری به هر حال به دنیا آورد و در روایات ما هم آمده است که چهار حیوان در بهشت هستند یکی از آنها شتر حضرت صالح است و وظیفه این شتر در بهشت سواری دادن به حضرت صالح است، ما اینها را بیان کردیم گفتیم یک سؤالی است اگر از شما بپرسد که این شتر را چه کسی باردار کرده است که احمد می­گوید من هستم، پاسخ شما چیست؟ موضوع ما این بود و خود این موضوع بسیاری از اتباع احمد را ناراحت کرده بود، که آقا، این حرف یعنی اهانت به احمد بصری و این آقاهم اینجا آمده همین سؤال را مطرح کرده است و یک درد دلی کرده نسبت به احمد بصری که این انصار ساده لوح شما جناب آقای کهندل رفته در این موضوع مناظره کرده است که آیا شتر گفتن به احمد بصری اهانت هست یا اهانت نیست. خود این موضوع هم ثابت می­کند که اینها و آقای کهندل پذیرفته­اند که احمد شتر هست، اما اینکه آیا شتر گفتن به او اهانت هست یا اهانت نیست این می­شود یک، بحث بعدی. حالا این توضیح را دادم بخاطر اینکه شما در جریان قرار گرفته باشید که مسئله چه بوده است. خب دوستان عزیز این کفایت می­کرد به همین مقدار آن بقیه­اش هم به هر حال باشد سر فرصت­های دیگر، اتباع احمد اعتراض کردند به جناب آقای احمد بصری در رابطه با اینکه ایشان در مناظره شکست خورده است. اتفاق دیگری که افتاد دوستان عزیز این بود که به، به هر حال مناظره جناب آقای کهندل تا آن موقع در هیچ کدام از گروه­ها و کانال­های اتباع احمد بصری پخش نشد. اتاق فرمان اگر لطف کنید. سؤال می­پرسیدند شیعیان که «چرا آقا مناظره آقای کهندل را پخش نمی­کنید»؛ جواب می­دادند که «مدیران گروه صلاح بدانند داخل کانال­ها و گروه­ها قرار می­دهند، حالا مناظرات زیادی انجام شده تا امروز بحث جدیدی هم نیست» و هر کسی این سؤال را می­پرسید با اینگونه جواب­ها روبرو می­شد. بله «موضوع مناظره آقای کهندل و آقای شریفی چیست؟ می­شود توضیح بدهید؟ خیر بزرگوار مناظره­ای نیست قبلا سید به بزرگان حوزه بیانیه­ی داده است، اگر مناظره باشد باید با بزرگان حوزه باشد» و از این دست مباحث و مطالب تا دل­تان بخواهد اتفاق افتاد. «نتیجه مناظره جناب آقای کهندل چه شد؟» جواب می­دادند « می­توانید بروید گوش کنید خودتان از بنده بیشتر می­دانید لازم نیست بپرسید» کانال­ها و گروه­های جریان احمد بصری هیچ کدام­شان حاظر نشدند مناظره آقای کهندل را در گروه­های خودشان در آن ایام قرار بدهند علتش را هم خودشان می­دانستند، چون اینها تزلزل اعتقادی ایجاد شده بود و شبهات زیادی به این جریان وارد شده بود که دیگر اینقدر اینها مستنداتش زیاد هست که حالا من چند نمونه­اش را فقط محض روئیت شما و مستند کردن بحث خودم خدمت شما نشان دادم. این اتفاقات دوستان عزیز افتاد. بعد از این اتفاقات ما در جلسه سومی که با آقای کهندل، در همان موضوعی که خدمت شما صحبت شد، عذر می­خواهم در مناظره­ی جلسه دوم، آقای کهندل را دعوت کردیم به مناظره جلسه سوم موضوع­اش را هم بنده مشخص کردم چون دو جلسه قبل را آقای کهندل موضوع مشخص کرده بود. آقای کهندل یک پاسخی داد، من، یعنی ادعایی کرد، من جواب دادم بعد از پنج دقیقه دوباره آقای کهندل یک پاسخ قشنگی داد، تناقض و تعارض و این ترس و این فرار را شما در این کلیپ خواهید دید. کلیپ شماره سه را اتاق فرمان اگر پخش کنند ممنون خواهم شد.

کلیپ:

آقای کهندل:

 وارد شدید و راجع به علم ایشان می­خواهید ورود بکنید ما آماده مناظره هستیم راجع به سطر به سطر و واو به واو کتاب ایشان با شما مناظره بکنیم در هر جایی که خواستید.

آقای شریفی:

در ده ثانیه آخر هم بنده آقای کهندل را دعوت می­کنم این دو جلسه ایشان موضوع را انتخاب کرد موضوع سوم اهانت­های احمد بصری به حجت­های الهی اگر حاضر هستند بسم الله بنده در خدمت شان هستم

 آقای کهندل:

اما در مورد ادامه مناظره با جناب عالی جناب آقای شریفی به هیچ عنوان دیگر با حضرت عالی بنده و هیچ کدام از انصار امام مهدی مناظره نخواهند کرد جزا کم الله.

آقای شریفی:

دوستان دقت کنید شاید به فاصله ده دقیقه طول نکشید این تیکه از بحث «سطر به سطر حاضریم با شما آقای شریفی مناظره کنیم در کتب احمد» اما وقتی چندتا شبهه مطرح شد بنده موضوع را هم به ایشان دادم آقای کهندل اعلام می­کند « از این پس نه من احمد کهندل نه هیچ کدام از انصار و اتباع احمد دیگر با آقای شریفی مناظره نخواهیم کرد». خب آقای کهندل شما که گفتید من مناظره نمی­کنم باز یک فایل فرستادید چند روز پیش گفتید آقا من خودم قرار هست بیایم به عنوان نماینده مکتب آقای شریفی اگر می­خواهید مناظره کنید، بیایم مناظره بکنم. این همه تناقض و تعارض در حرف­های شما علتش چیست آقای کهندل؟. اما چرا آقای کهندل گفت من مناظره نخواهم کرد دیگر علتش این بود دوستان عزیز بعد از اعتراضات به هر حال زیادی که نسبت به جناب آقای کهندل در مناظره و شکست­های ایشان و دروغ­های ایشان در مناظره اتفاق افتاد مکتب نجف رسماً بیانیه­ای را صادر کرد و از آقای کهندل اعلام برائت نمود و ضمناً اعتراف به شکست آقای کهندل کرد. لذا آقای کهندل از مناظرات بیرون کشید و اعلام کرد دیگر مناظره نخواهد کرد. خب بیانیه مکتب نجف را با هم ببینیم. در فضای مجازی و در گروه­های خود آقای احمد بصری این به هر حال مطلب نشر پیدا کرد. این بیانیه مکتب آقای احمد بصری است. «بسم الله الرحمن الرحیم هیچ کس حق ندارد به نام دعوت مبارک مهدوی مناظره­ای برگذار کند مگر اینکه اجازه­ خاص آنهم فقط از طرف مکتب سید احمد الحسن در نجف اشرف داشته باشد» حالا اینها­یش را ما می­خوانیم و گر نه هیچ کدام از اینها را قبول نداریم ایشان سید هم نیست به هر حال قبیله خودش هم از ایشان اعلام انزجار و برائت کرده به خاطر این دروغ « و نه از هیچ جای دیگری و هر مناظره یا گفت و گویی» دقت کنید دوستان خیلی این مطلب مهم هست « هر مناظره و یا گفت و گویی که از طرف مکتب اجازه نداشته باشد به آن پایبند نیستیم و هیچ نمایندگی از طرف ما ندارد» . خب حالا چون این بیانیه­اش طولانی است من سه تیکه­اش کردم « و برادر احمد کهندل هیچ اجازه­ای از طرف مکتب مبارک ندارد» آقای احمد کهندل هیچ اجازه­ای از طرف مکتب مبارک ندارد. در کلیپ­های قبلی که پخش کرده بودیم بینندگان عزیز آقای علی واعظی بعنوان یکی از مبلغین این جریان و همچنین خود آقای کهندل در فضای مجازی اعلام کرده بودند بنده نمایندگی دارم از طرف مکتب و اجازه گرفتم از آنها برای مناظره؛ مکتب می­گوید هیچ اجازه­ای از طرف مکتب ندارد. پس اول کذب و دروغگو بودن جناب آقای کهندل در اینجا ثابت است آقای کهندل حتی به امام خودش هم دروغ می­بندد. اینها همان 313 یار مخلص امام زمان­اند، اینها نوکرهای امام زمان­اند. برای ریاست و قدرت و پست حتی حاظر هستند به امام خودشان هم دروغ ببندند. خیلی خب ادامه­اش را گوش کنیم و بخوانیم با هم. «و حق برگذاری هیچ مناظره­ای به اسم دعوت مهدوی را ندارد و در این امر نماینده هیچ کس غیر از خودش نیست. دعوت مهدویه در خصوص مناظرات رسمی قانون ثابتی دارد و آن این است» که به اصطلاح ادعا کرده بله شما رسمی درخواست مناظره بدهید. « و هر هماهنگی باغیر از مکتب از طرف دعوت مهدویه نیست و هیچ نحوه نمایندگی از طرف دعوت مهدویه ندارد. بلکه از نظر ما برگذاری هرگونه تلاشی برای برگذاری مناظره خارج از چهار چوب مذکور به معنای ضعف (ناتوانی) و ترس از مناظرات رسمی علنی برای همه عالم می­باشد. و کسانی که به دنبال برگذاری گفت و گو یا مناظره با افرادی هستند که» این مخاطبش بنده هستم، اینطوری بخوانیم « و آقای شریفی که بدنبال برگذاری گفت و گو یا مناظره با افردی هست که نماینده رسمی خدمت شما عرض کنم دعوت مهدوی نیستند، تلاش می­کنند با ریشخند کردن مردم و پاشیدن خاکستر به چشم­ها (کنایه از غبار آلود کردن فضا) برای خود پیروزی­های دروغینی که هیچ واقعیتی ندارد درست کند». این حرف خیلی قشنگ است مکتب نجف ادعا می­کند اینجا که آقای شریفی شما حق اینکه بیایی و گرد و خاک راه بیاندازی که من مکتب نجف را شکست دادم و پیروز شدم و جریان احمد را نداری. چرا؟ چون شما اصلا با نماینده ما مناظره نکردید یک آدم دروغگویی آمده ادعا کرده من نماینده مکتب نجف هستم دروغ گفته مثل آقای کهندل و شما بر خود این آقا پیروز شده­اید، پس گرد و خاک راه نیانداز دروغ نگو که من بر مکتب نجف پیروز شدم، چون آقای احمد کهندل هیچ گونه نمایندگی از طرف ما ندارد، و السلام. دوتا نکته آقای کهندل کذاب بودن و دروغگو بودنش در بیانیه مکتب نجف ثابت می­شود نه تنها این آقا بلکه تمام آن گروه­ها و از جمله لیدرهای دیگری که آمدند ادعا کردند بله آقای احمد کهندل نماینده مکتب نجف است، نماینده احمد است و اجازه گرفته­ است. در صورتی که مکتب می­گوید آقا هیچ اجازه­ای از ما نگرفته است دوستان عزیز بزرگواران گرامی بدانید با چه افرادی دارید سر و کار دارید و چه افرادی الآن به نام مهدویت دارند آبروی مهدویت را می­برند. یک مشت دروغگو که حتی به مبانی خودشان، به امام خودشان و به دفتر رسمی خودشان هم دروغ می­بندند؛ همه­اش جنگ قدرت است شما نمی­دانید اینها به این نام­هایی که برای خودشان درست کرده­اند چطور دارند از یک عده افرادی که جذب این جریان شده­اند بعنوان خمس و سهم امام و کمک به دفتر مکتب نجف پول می­گیرند و این پول­ها را خودشان دارند بالا می­کشند مستنداتش ان شاء الله در برنامه­های بعدی من از خود اینها پخش خواهم کرد، همینطور که امشب هر حرفی زدیم با سندش آوردیم؛ پخش خواهم کرد خودشان چطور نسبت به هم حمله می­کنند می­گویند تو چقدر پول دزدیدی، تو چقدر پول دزدیدی، تو چه کار کردی، تو چه کار کردی؛ ان شاء الله در جلسات بعدی اینها را مطرح خواهیم کرد. کلیپ دیگری هست کلیپ هم کلیپ قشنگی هست. جناب آقای عباس فتحیه، یکی دیگر از لیدرهای اصلی این جریان ببیندی ایشان در مورد آقای کهندل چه سخنانی را مطرح می­کنند. کلیپ شماره پنج را اتاق فرمان اگر لطف کنند پخش کنید ممنون خواهم شد.

کلیپ:

سلام علیکم و رحمة الله، بله متأسفانه ایشان دارند میان داری می­کند در جریان فتنه، چند نفر از دوستن از طلبه­های عزیز مکتب نجف رفتند با سید حسن حمامی صحبت کردند گفتند که، پرسیدند از موضوع آقای کهندل و سید حسن حمامی با عصبانیت گفت بخدا قسم امام از ایشان ناراضی است، و دارد به من دروغ می­بندد و می­خواهد من را تخریب بکند من نمی­دانم چه نفعی می­برد. خیر است ان شاءلله من هر کاری از دستم برمی­آید انجام داده­ام شاید به هر کدام­شان لاأقل دو سه ساعت وقت گذاشتم و صحبت کردم منتهی گوش نمی­دهند اینها تمکین نمی­کنند در مقابل خادمین و در مقابل مکتب حاظر نمی­شوند تسلیم باشند درمقابل امر مکتب و خادمین هرچه خدا بخواهد پیش می­آید خیر هست ان شاء الله یا علی مدد.

آقای شریفی:

 این هم سخنان یکی دیگر از لیدرهای اصلی این جریان همین شخصیتی که آقای احمدی یار هم خیلی سنگ ایشان را به سینه می­زد آقای عباس فتحیه، ایشان چه گفت بله رفتیم نجف پیش نماینده امام­مان آقای حسن حمامی ایشان به نقل از ­امام­مان آقای احمد گفته است که به هر حال آقای کهندل دل امام ما را خون کرده است و دنبال تخریب است و دارد دروغ می­بندد به امام. آقای کهندل حرف شما را باور کنیم، حرف آقای عباس فتحیه را باور کنیم که البته حرف آقای عباس فتحیه صحیح است چون برائت نامه رسمی از مکتب نجف بر علیه شما صادر شد شما انسان دروغگویی هستید طبق سخن امام خودتان چون شما سخن مکتب را سخن امام خودتان می­دانید و می­گویید این دفتر رسمی امام ما هست و هرچه که بگوید همان درست است طبق سخن امام­تان شما انسان دروغگو و کذابی هستید انسانی هستید که برای رسیدن به پست و مقام حتی پا روی سخن و به هر حال دل امام خودتان هم گذاشته­اید. کلیپی با آقا احمدی­یار پخش شد، من دوباره این کلیپ را پخش می­کنم بشنوید گوش کنیم برمی­گردم صحبت پایانی را با این کلیپ به پایان می­رسانم. اتاق فرمان کلیپ شماره شش را لطف کنید پخش کنید.

کلیپ:

 می­آید و روی می­آورد به اجاره انصار چرا اینقدر به عنوان یک لوله کش اصرار می­کنی که خودت را قالب بکنی به مخاطب چون پول در اختیارت گذاشتند و مؤسسه ولیعصر بیاید برای شما نمی­دانم مناظره زنده اینترنتی برقرار می­کند؟ به شما توصیه می­کنم اگر قصد دارید که با جریان دعوت یمانی تقابل بکنید راهش این هست بروید از یکی از این آقایان مراجع که استدلال­های شما آنها را قانع می­کند یک دعوت­نامه رسمی بگیرید به بنده بدهید تا از مکتب نجف یا هُدیً یا یکی از شیوخ یا یکی از بقیه انصار رسماً با شما مناظره بکنیم در فضای حقیقی نه در فضای مجازی در وسط حوزه با شما مناظره بکنیم. خیال کردید که ما از تقابل علمی با توهمات شما فراری هستیم؟ این شما هستید که جرأت ندارید که یک بحث علمی را در یک تلوزیونی راه بیاندازید، این شما هستید که فراری هستید. از شیوه استخدام انصار اجاره­ای دست بردارید، اگر واقعاً شما این فردی را که بعنوان انصار معرفی کردی و خودت هم گفتی که در صوت­هایت انصار هیچگونه معذوریت امنیتی ندارند، گفتید نخیر هیچ کدام از اینها معذوریت امنیتی ندارند؛ اگر واقعاً پایبند به این هستید شماره تلفن آن فرد را و مشخصاتش را اعلام بکن که معلوم بشود که ایشان چه زمانی و چگونه ایمان آورده است و بعد معلوم بشود که اصلا آیا ایشان که به قول شما انصار شده و ایمان آورده است و فقط با یک فرد روستایی که حالا نمی­خواهم وارد آن بشوم رفتید یک انصار اجاره­ای را پیدا کردید با وعده یا پول یا با ارعاب من نمی­دانم او را وادار کردید بیاید با شما گفتگو بکند.

احمدی یار را من اسمش را شنیده بودم ولی شناختی به آن صورت رویش ندارم چطور(احمدی یار را من اسمش را شنیده بودم ولی شناختی به آن صورت رویش ندارم چطور)

آقای شریفی:

 جناب آقای کهندل آقای احمدی یار را که گفتید دهاتی و روستایی هست یعنی یک اهانت و توهین به روستائیان شریف ما هست به بنده هم حالا می­گویید لوله کش اشکال ندارد شما هم مثل عقیل هاشمی به هر حال دست به دست هم دادید برادر بزرگتر و کوچک­تر هستید من افتخار می­کنم به هر حال شغل من این نیست این چیزی بود که در شبکه کلمه به من نسبت دادند اما افتخار می­کنم که در مذهبی رشد کردم که حتی به قول شما یک لوله کش­اش می­تواند این چنین بزرگان شما را به چالش بکشد شما عددی نیستید گفتید معذوریت امنیتی ندارد من گفتم اتباع احمد معذوریت امنیتی ندارند و تلفن آقای احمدی­یار را پخش کنم، ما به ایشان تعهد دادیم خودش آمد روی خط جواب شما را دارد. اینکه معذوریت امنیتی ندارند کسانی که ضد نظام نیستند از اتباع احمد کلیپ خود شما است، سخن خود شما است در فضای مجازی هم پخش کردیم همچنان در کانال خود بنده پس این را هم به ما نسبت ندهید؛ آمدید گفتید که مراجع و از مراجع ما به هر حال اجازه بگیریم یا معرفی نامه، شما عددی نیستی که مراجع ما بخواهند بخاطر شما خرج بشوند شما باید بیآیی کفش مراجع ما را جفت بکنی پس حد و حدود خودت را بشناس اما من از شما تعجبم چقدر شما باید پُرّو باشید واقعاً چقدر باید پُرّو باشید، شماهایی که اینگونه مکتب از شما اعلان برائت می­کند می­گوید آقا این کذاب هست آقای کهندل چطور اینقدر رویت می­شود اینقدر پُرو هستی که باید بیایی بگویی آقا شما اعلام کنید من می­آیم به عنوان نماینده مکتب آقا ما تلویزیون زدیم برنامه درست کردیم تحدی کردیم همه شما را دو سال هست دنبال شما بودیم برای مناظره حتی جایزه گذاشتیم برای کسی که بیاید مناظره شماها هستید که فراری هستید شما آمدید با این وضعیت می­گوید آقا من نماینده مکتب حاضر هستم بیآیم مناظره؟ شما را که مکتب شُست گذاشت کنار بالا تا پایین­تان را رنگی کرد مکتب آقای کهندل از طرف مکتب نجف شریف یک آدم کذاب و دروغگو هست چقدر شما باید پُرّو باشید بعد شما می­خواهید با من مناظره کنید؟ مگر شما در مناظره آخر مناظره دوم نگفتی زین­پس نه من آقای کهندل نه هیچ کدام از انصار احمد با آقای شریفی مناظره نمی­کنیم؟ بعد حالا چه شده حرفت عوض شده، داستان چه هست؟ اینها هیچ­چیزی نیست این تناقضات و تقارضات جزء اینکه شما آقای کهندل دنبال دنیا هستی برای آبروی خودت هم هیچ ارزشی قائل نیستی و خدا را شکر این برنامه­ها و این مناظرات باعث رسوائی شما شد امیدوارم دعا می­کنم که خدا هدایتت کند شما را آقای کهندل و اگر من به جای شما بودم حداقل چند ماهی از فضای مجازی با این آبرو ریزی­ها می­رفتم و دیگر سرم را می­انداختم پایین حداقل چند ماهی پیدام نمی­شد آقتابی نمی­شدم تا این گندی که زدم و این آبرو ریزی که ایجاد شد این آبرو ریزی یک مقداری از اذهان فراموش بشود و پاک بشود بعد بر می­گشتم و یواش یواش شروع می­کردم به گفتن همان خُزعبلات و گفتن همان دروغ­هایی که به روایات شیعه به دفتر مکتب نجف به امام خود تان آقای احمد و به دیگر اتباع و انصار آقای احمد بسته­اید یادمان نرود که شما آقای کهندل جایگاهی در مکتب نجف بین اتباع و انصار ندارید که ما امشب مستند این­ها را جواب دادیم هفته دیگر در خدمت شما بینندگان عزیز خواهیم بود، این را بگویم منتظر تک تک اتباع و انصار آقای احمد بصری هستیم هر کدام تان که خواستید به جز آقای کهندل چون آقای کهندل را پرونده­اش را بسته­ایم ایشان یک کذاب دروغگو هست که خوب مکتب نجف از ایشان اعلان برائت کرده یعنی هیچ جایگاهی دیگر ندارد بقیه­ی اتباع و انصار آقای احمد بصری می­توانند تماس بگیرند پیامک برایم بفرستند ما إن شاءالله استقبال می­کنیم این تلویزیون را به قول آقای کهندل زدیم برای همین موضوع امیدوار هستیم که دیگر دوستان آقای احمدی یار که گفت إن شاءالله هفته­های بعد آنها را در این تریبون و این برنامه ببینیم، از شما همه بینندگان تشکر می­کنم که وقت تان در اختیار بنده قرار دادید عذرخواه هستم، ما بخاطری که برنامه مجبور شدم این روال تا انتها برود نتوانستیم تماس تلفن­های شما را وصل کنیم وقت نشد و به هر حال إن شاءالله هفته­های بعد در خدمت شما خواهیم بود یا علی مدد موفق و مؤید خدا حافظ.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته



* اسم:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
* کد امنیتی: