دست انداز_ پاسخ به شبهات شبکه های وهابی قسمت سی و دوم برنامه دست انداز با کارشناسی حجت الاسلام بهرامی زاد

خلاصه برنامه:
• كليپ شبهات و ادعاهاي كارشناس شبكه وهابي در مورد ارث گذاشتن در قرآن كريم و ارث نذاشتن رسول اكرم (ص) براي حضرت زهرا (س) و ... ! و روايت ادعايي ابوبكر ( ما نورث ، ما تركنا صدقه ) و ...
• بررسي و پاسخ به شبهات كارشناس شبكه وهابي در مورد ارث گذاشتن و فدك و ...
• بررسي روايت ادعايي ابوبكر دال بر عدم ارث گذاشتن انبياء الهي و اشكالات وارد بر آن با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• مستنداتي كه دلالت ميكند كه حديث ( لانورث ... ) دروغ و خلاف واقع است با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• ادعاي ابوبكر مبني بر اينكه تمام اموال رسول اكرم (ص) بعد از وفات شان تبديل به صدقه ميشود و مربوط به فقراست
• بررسي نقض اول : ابوبكر به عايشه وصيت كرد كه كنار رسول اكرم (ص) دفن شود با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• بررسي نقض دوم : اعتراف ابوبكر به اينكه اهل بيت رسول اكرم (ص) از ايشان ارث ميبرند به نقل احمد بن حنبل
• ايراد عجيب ابن حجر عسقلاني به روايت احمد بن حنبل در مورد اعتراف ابوبكر به ارث بردن اهل بيت رسول اكرم (ص)
• بررسي نقض سوم : افرادي كه در زمان خلافت اميرمومنان علي (ع) درخواست سهم شان و ارث شان از خمس داشتند و ديدگاه ابوبكر را قبول نداشتند به نقل بيهقي
• بررسي نقض چهارم : تناقض روايت ابو هريره با روايت ادعايي ابوبكر با استناد به صحيح بخاري
• بررسي نقض پنجم : ماجراي شمشير رسول اكرم (ص) در دستان امام سجاد (ع) با استناد به صحيح بخاري
• بررسي نقض ششم : ماجراي كفش رسول اكرم (ص) در دستان انس بن مالك با استناد به صحيح بخاري
• بررسي نقض هفتم : ماجراي لباس هاي رسول اكرم (ص) و سخنان فردي به نمايندگي بني عباس و اهل سنت
• پاسخ سيد رضي (ره) به بني عباس با استناد به منابع معتبر
• بررسي نقض هشتم : تكذيب روايت ادعايي ابوبكر توسط اميرمومنان علي (ع) با استناد به صحيح بخاري و مسلم
• بررسي نقض نهم : قبول نداشتن روايت ادعايي ابوبكر توسط حضرت فاطمه (س) و غضب ايشان با استناد به صحيح بخاري
• بررسي نقض دهم : تكذيب عملي روايت ادعايي ابوبكر توسط عايشه و ماجراي لباس هاي رسول اكرم (ص) با استناد به صحيح بخاري
• بررسي نقض يازدهم : تكذيب عملي روايت ادعايي ابوبكر توسط عايشه و ماجراي خواهر عايشه و عباي رسول اكرم (ص) با استناد به صحيح مسلم
• بررسي نقض دوازدهم : تكذيب عملي روايت ادعايي ابوبكر توسط عايشه و ماجراي تصرف او و دفن كردن عمربن خطاب ! با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• بررسي نقض سيزدهم : اعتقاد به دروغي بودن روايت ادعايي ابوبكر توسط عباس ( عموي رسول اكرم (ص) ) با استناد به صحيح مسلم
• بررسي نقض چهاردهم : اعتقاد به كذب بودن روايت ادعايي ابوبكر توسط عبدالله بن عباس با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• توجيه عجيب و خيانت علمي در ماجراي اعتقاد به كذب بودن روايت ادعايي ابوبكر توسط عبدالله بن عباس براي دفاع از عمربن خطاب ! با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• بررسي نقض پانزدهم : تكذيب عملي و عجيب عثمان بن عفان با روايت ادعايي ابوبكر در ماجراي بخشش اموال با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• بررسي نقض شانزدهم : بي اطلاعي همسران رسول اكرم (ص) از روايت ادعايي ابوبكر با استناد به صحيح بخاري
• بررسي نقض هفدهم : تكذيب عملي عثمان بن عفان با روايت ادعايي ابوبكر در ماجراي همسران رسول اكرم (ص) با استناد به صحيح بخاري
• بررسي نقض هجدهم : تكذيب عملي عمربن خطاب با روايت ادعايي ابوبكر در ماجراي دفن عمربن خطاب با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• بررسي نقض نوزدهم : تكذيب عملي فوق العاده عجيب ابوبكر ، عمربن خطاب و عثمان با روايت ادعايي ابوبكر ! درباره انگشتر رسول اكرم (ص) با استناد به صحيح بخاري
• بررسي نقض بيستم : بعضي از اموال رسول اكرم (ص) صدقه نيستند ! با استناد به صحيح بخاري
• ادعاي عجيب عايشه در مورد ( علم اختلاف در ارث رسول اكرم (ص) ) و تناقض آن با روايات شاهدين ابوبكر براي روايت دروغين درباره ارث با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• تناقض عجيب در شاهدين ابوبكر براي روايت ادعايي ( ما نورث ، ما تركنا صدقه )
• ابوبكر تنها كسي است كه روايت جعلي ( ان النبي لايورث ) را گفته است ! با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• اعتراف عمربن خطاب به اينكه روايت جعلي ( ان النبي لايورث ) را فقط ابوبكر گفته است با استناد به منابع معتبر اهل سنت
• بررسي شبهه كارشناس شبكه وهابي در مورد اينكه رسول اكرم (ص) اصلاً مالي نداشت كه بخواهد ارث بگذارد !
• رسول اكرم (ص) ، اموال داشته اند با استناد به صحيح بخاري
• شبهه كارشناس شبكه وهابي : در قرآن آمده است انبياء الهي ارثي كه بجا ميگذارند علم است و نه اموال و اين در كتب شيعه هم آمده است
• بررسي و پاسخ به شبهه كارشناس شبكه وهابي در مورد ارث انبياء در كتب شيعه
• بررسي روايتي از كافي كه در مورد ارث علم ، توسط كارشناس شبكه وهابي استناد شد
• نظر آيت الله العظمي وحيد خراساني نسبت به روايتي از كافي كه كارشناس شبكه وهابي استناد كرد



  
  • اصغر حیدری

    5 مهر 1402 - ساعت 16:26

    سلام علیکم. از استاد گرامی بهرامی بسیار بسیار متشکرم. واقعا فرد ملایی است و مطالب را خیلی خوب و عالی مطرح می کنند. من بسیاری از مطالب ایشان را می نویسم. چند مورد به عرض می رسد: 1- کیفیت اسکن کتابها ضعیف است و قابل خواندن نیست تا رفرنس یاد داشت شود به ناچار از اینترنت از کتابخانه فقاهت کتابها را با زحمت پیدا می کنم و با زحمت زیادی مطلب را می یابم زیرا کتب مورد استفادۀ استاد با آنچه در سایت کتابخانه فقاهت وجود دارد از نظر چاپ و انتشار فرق می کنند. اسکن بزرگ و خوانا باشد لطفا و مانند استاد روستایی محقق، تاریخ انتشار، محل، محل نشر، ناشر و غیره را شمرده بخوانند تا یادداشت کنیم و تصویر اسکن کتابها را در کامپیوترمان ذخیره کنیم.2- این برادر مجری با اینکه شخص شیرینی است اما مناسب مجری گری این برنامه نیست> اطلاعات کمی دارد و بسیار در حرف و کلام استاد بهرامی می پرد و مانع ادامۀ فرمایشات استاد می شود و اگر هیچ نگوید بسیار بهتر خواهد بود و استاد خود به تنهایی برنامه را اداره خواهد کرد. ناراحتی استاد از بریده شدن صحبیت هایش توسط از مجری شیرین و غیر متخصص در مجری گری و نابلد به کار را می توان از چهره استاد فهمید. ایشان مجری گری نکنند برای برنامه بسیار بهتر خواهد بود. دیگر مجریان هم الکی در میان صحبتهای اساتید نپرند و فضل آنها از این رفتارها دیده نمی شود بلکه برعکس. 3- استاد بهرامی در رد حدیث جعلی ابوبکر از کتاب صحیح بخاری ج3 حدیث شماره 2328 در مورد تقسیم ارث پیامبر از زمین خیبر توسط عمر که بسیار مهم و آشکار کنندۀ خباثت ابوبکر و عمر است و نیز صحیح بخاری ج4 حدیث شماره 4034 در مورد در دست داشتن و ادارۀ ارث پیامبر از زمین بنی نضیر در مدینه توسط امام علی ع و امام حسن ع و امام حسین ع و حسن ابن حسن و زید ابن حسن با آنکه طبق نوشتۀ این حدیث صدقۀ رسولخدا بود، چیزی نفرمودید و این نشان می دهد که بخشی از ارث پیامبر از زمین ها به دست وارثانش بود و اگر همۀ اموال و ارث پیامبر صدقه بود چرا سه خلیفه و بنی امیه گذاشتند ارث پیامبر در مدینه در دست سه امام و پسرانشان باقی بماند؟! همچنین در مسند احمد ابن حنبل ج1 حدیث شماره 25 آمده است: عمر صدقه پیامبر در مدینه را به علی و عباس بازگرداند اما خیبر و فدک را خودداری کرد و گفت صدقه پیامبر هستند. لطفا در برنامۀ آینده این دو مورد را توضیح فرمایید و اگر موارد دیگری هم باشد توضیح فرمایید تا یادداشت کنیم. به آیۀ قرآن در مورد ارث بردن پیامبران پسر از پدرانشان که پیامبر بودند ( داوود و سلیمان و ...) نیز اشاره فرمایید یعنی دلایل قرآنی را هم توضیح فرمایید زیرا اهل سنت دیگر از اینها نمی توانند بگریزند. بسیار متشکرم. شاگرد شما هستم. تبریز. اصغر حیدری 09144315800

    0 0

دست انداز_ پاسخ به شبهات شبکه های وهابی>

پاسخ به شبهات فدک ارث صدقه شیعه ذی القربی اموال پیامبر ص نقض در کتب اهل سنت ارتداد صحابه