مهدی یار

قسمت هشتاد و هفتم برنامه مهدی یار با کارشناسی حجت الاسلام هوشیار


 

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ: 08/06/1401

برنامه: مهدی یار

مجری:

بسم الله الرحمن الرحیم، اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم وحشرنا معهم والعن اعدائهم؛ السلام علی المهدی الذی وعدالله عزوجل به امم و علی آبائه الطیبین الطاهرین المعصومین

عرض سلام و احترام خدمت شما بینندگان جان منتظران جان جانان حضرت مهدی موعود ارواحنافداه در هر نقطه ای از جهان، عرض تسلیت و تعزیت دارم ایام حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام را ایام آغازین ماه صفر را به محضر مولای مان حضرت بقیة الله الأعظم ارواحنا فداه و همچنین خدمت شما خوبان و دلسوختگان حضرت سید الشهدا (ع)، در خدمت شما هستیم با برنامه دیگری از سلسله برنامه های مهدی یار کرسی مهدویت ویژه نقد مدعیان دروغین و فرقه های انحرافی از شهر مقدس قم جوار کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و از شبکه جهانی حضرت ولی عصر (عج) این هفته استفاده می کنیم از محضر استاد گرامی جناب استاد علی شریفی و همچنین از طریق اسکایپ در خدمت استاد گرامی آقای حسن ارشاد خواهیم بود، آقای شریفی سلام علیکم خیلی خوش آمدید بفرمایید.

استاد شریفی:

بنده هم عرض سلام دارم خدمت شما و همچنین شما بینندگان عزیز شبکه جهانی حضرت ولی عصر (عج) تسلیت عرض می کنم این ایام و امیدوارم که عزاداری های همه شما خوبان و نیکان مورد قبول خداوند تبارک و تعالی و همچنین ارباب بی کفن مان آقا اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفته باشد در خدمت شما و جناب آقای صفایی عزیز  و جناب استاد ارشاد هستیم.

مجری:

خیلی ممنون و متشکر خب بعد از چند هفته ای که در خدمت شما بودیم، مجدداً خدمت تان رسیدیم با موضوع اشتراکات فرقه احمد و بهائیت، یک خلاصه ای از جلسات گذشته بفرمایید تا ان شاءالله طرح موضوع بشود و خدمت استاد ارشاد هم برسیم.

استاد شریفی:

ما در جلسات گذشته 5 یا 6 جلسه که در خدمت استاد ارشاد هم بودیم یک بحثی را مطرح کردیم به عنوان اشتراکات احمد و بهائیت، چون از اول هم این ادعا را مطرح کرده بودیم که جریان احمد یک بهائیت آبدیت شده است و یک فرقه کپی پیست شده از جریان های قبلی که در بحث مهدویت آمدند و ادعاهای دروغین را مطرح کردند از جمله آنها بهائیت بود، و در جلسات گذشته ما بحث ادعای نبوت احمد و بهائیت را مطرح کردیم، ادعاهای اشتراکی را مطرح کردیم استدلالات اشتراکی را مطرح کردیم که احمد دقیقاً به قول جناب آقای ارشاد گاهی وقت ها نعل به نعل کپی  کرده از کتاب و عقاید بهائیت و آمده آن ادعا را مطرح کرده و از آن طرف هم مدعی است که من آمده ام یک علم جدید یک سر جدید و یک امر جدیدی را آورده ام که قبل از من کسی این را مطرح نکرده است، اما وقتی کسی می آید تحقیق می کند و حرف های احمد استدلالات احمد روش تبلیغی جریان احمد، اینکه از چه آیاتی استفاده کند از چه روایاتی استفاده کند، چه استدلالات عقلی و نقلی کنار هم بچیند و بعد چه هجمه هایی وارد کند همه اینها را که ما وقتی کنار هم می گذاریم می بینیم اگر مطالعه دقیق داشته باشیم اینها همه کپی پیست شده از مدعیان دروغین قبلی است از جمله آنها مهمترین آنها فرقه بهائیت است که ما در جلسات گذشته این را با مصادیق مختلف، آقای ارشاد از کتب بهائیت اسکن نشان داد و مدرک نشان داد، بنده از کتب احمد بارها هم در برنامه گفتیم الآن هم دارم می گویم، انصافاً و خدا شاهد است هیچ هماهنگ هم مطالب را نداریم، فقط کلیت مسئله هست، امروز در این جلسه که در خدمت شما و بینندگان عزیز و جناب آقای ارشاد هستیم آن موضوع اشتراکی که می خواهیم مطرح کنیم این است ما بارهای این را گفتیم که فرقه ها و راه های شناخت فرقه ها، چند تا مسئله هست یکی از آنها این است فرقه ها برای اینکه خودشان را مطرح کنند و خودشان را بیایند در جامعه نشان بدهند با چند تا چالش مواجه هستند که اکثراً برای حل این چالش ها به یک اشتراکی رسیدند، چالش ها چیست، یک جنس کپی است می خواهد کنار جنس اصل قرار بگیرد یا به جای او قرار بگیرد خب این باید رنگ و لعاب همان اصل را داشته باشد، خب برای حل این چالش دو تا عمل انجام شده این در اهل سنت هم همین است، یعنی در نقد اهل تسنن هم که وقتی ما ورود پیدا می کنیم می خواهیم بزرگان خودمان را در تاریخ و در کتب اهل سنت بیاییم ببینیم آنها چه گفتند در قبال این بزرگان ما آنها برای بزرگان خودشان چه گفتند، یعنی از اهل تسنن این جریان ها و این سیاست را گرفتند که چه کار کنند؟ یک جعل فضیلت کنند برای خودشان و نکته دوم مقام اهل بیت و حجت های الهی را باید بیاورند پایین تا این همسان سازی اتفاق بیفتد من همیشه این مثال را می زنم، یعنی این از اهل تسنن گرفته لذا در اهل تسنن وقتی ورود می کنید ببینید روایات آمده، روایات فضائل امیرالمؤمنین

«أنا مدینة العلم و علی بابها»

خب آن طرف روایت جعل می شود که مثلاً اولی می شود پنجره و دومی می شود دیوار و سومی می شود سقف، اینطرف پیغمبر فرمود حسن و حسین سرور جوانان اهل بهشت هستند و پدر آنها افضل بر آنها است، آن طرف خلیفه اول و دوم می شود سرور پیر مردان اهل بهشت، از این اتفاقات در اهل سنت الی ماشاءالله آمده، بزرگان شان هم تصریح کردند که مثلاً ابن تیمیه این مطلب را دارد که عده ای از اهل تسنن دیدند که شیعیان در فضائل بزرگان خودشان حدیث جعل می کنند که ما تحدی می کنیم هر کدام از این روایت هایی که ما گفتیم همه اش با سند های صحیح در کتب شما اهل سنت است، حال این آقا ادعا می کند که حدیث جعل کردند لذا آنها هم در مواجه با شیعه آنها هم برای خلفا و بزرگان حدیث جعل کردند، خب این اعترافات خود اینها هم هست، در فرقه ها هم همین اتفاق افتاده، پس برای این یکسان سازی باید این کار را انجام بدهند، فضیلت تراشی دروغین از آن طرف پایین آوردن سطح معصومین، این یک روش است، یک روش دیگر اساساً این است که اصل صورت مسئله را پاک کنند که این مثلاً در رابطه با وجود نازنین خود حضرت حجت (ع) خب یک عده ای الآن شبکه های رسانه وهابی چه می گویند، اصلاً امام حسن عسکری فرزندی نداشته است، یک وقت می گویند هنوز به دنیا نیامده است، یک وقتی می گویند اصلاً امام حسن عسکری فرزندی نداشته یک وقت دیگر می گویند اصلاً امام حسن عسکری عقیم بوده است، این چیدمان ها را که چطور می خواهند این قضیه را خدشه وارد کنند به مسئله مهدویت یک عده می گویند آقا هنوز به دنیا نیامده، یک عده می گویند امام حسن عسکری فرزند نداشته، یک عده می گویند اصلاً از نسل امام حسن عسکری نیست، یک عده می گویند اصلاً امام حسن عسکری عقیم بوده، یک عده دیگر شان هم می گویند حضرت مهدی، که این در جریان احمد است اساساً حضرت مهدی از دنیا رفته و الآن دیگر امامت منتقل شده می خواهم بگویم این نقطه اشتراکی دقیقاً می رسیم به همان جایی که این جنس اصل بیاد از بین برود و کنار گذاشته بشود جنس کپی بیاید، حال این جنس کپی با این چالش ها مواجه هستند لذا یکی از کارها این مسئله هست، نکته دوم این است که  در قبال این شبهات و در قبال این روش هایی که مخالفین مکتب اهل بیت انجام می دهند تا بتوانند این اشکال را و این چالش خودشان را رفع کنند یک عده از علمای ربانی دین در مقابل این جریانات مقابله می کنند از صدر اسلام تا به امروز این مطلب بوده لذا دیگر یکی از نکات اشتراکی تمام فرقه ها بخصوص جریان احمد و بهائیت مبارزه با علما و مراجع دین است که اینها پاسدار و حافظ این دین هستند بخصوص در زمان غیبت کبری، که ما برای آن روایاتی هم داریم، این دوتا موضوع یعنی تقابل جریان بهائیت و احمد با اهل بیت و حجت های الهی و تقابل با علمای دین و پاسداران دین این یکی از نکات و نقاط مهم اشتراکی جریان بهائیت و احمد است که احمد باز دوباره از بهائیت کپی پیست کرده و آمده همان ادعای بهائیت را اینجا مطرح کرده؛ این مقدمه شروع بحث مان بود ان شاءالله خدمت استاد ارشاد هم هستیم و از ایشان هم استفاده خواهیم کرد.

مجری:

بله پس موضوع ما مشخص شد دیگر می رویم دنبال اسناد سندی می آوریم و سلام عرض می کنم خدمت جناب استاد ارشاد عزیز اگر صدا و تصویر ما را دارند ما هم تصویر شان را داشته باشیم.

استاد ارشاد:

بله سلام عرض می کنم خدمت شما و آقای استاد شریفی گرامی امیدوارم صدا واضح باشد، من عرض تسلیت می گویم به مناسبت ایام صفر و ان شاءالله که خدا توفیق بدهد عزیزان همه اربعین حاضر باشیم و این راهپیمایی با شکوه را در عزای امام حسین بر قرار بکنیم؛ من در خدمت شما هستم حالا اگر اجازه بدهید راجع به بحث اول که اینها حارصان تشیع را محافظان تشیع را «حافظاً لدینه» که اهل بیت فرمودند و این حافظان دین را که اینها مانع ها و موانع هجوم دشمنان اهل بیت به خانه اهل بیت که شیعیان داخل این خانه هستند و اینها این حصار را مراقبت می کنند تمام این فرقه ها من جمله بهائیت و من جمله یمانی و من جمله بسیاری از فرق دیگری که تقابل دارند با شیعه اینها تمام فشار شان را به انحاء مختلف برای کوبیدن علمای شیعه من یک واقعه ای هست داغ برای دیشب که خدمت آقای شریفی هم من لینکش را دادم در کلاب هاوس و یمانی ها برنامه گذاشته بودند، عزیزان می توانند کنار من اصلی که من عکس گرفتم نمی دانم می بینند عزیزان یا نه، این برای دیشب اینها است یعنی دیشب برنامه گذاشتند بعد عجیب است که سران بهائیت سران مبلغین بهائیت که آقای شریفی هم اینها را می شناسد کسانی که از پالتاک با هم بودیم و من الآن آنهایی که روی استیج بودند من اینجا نشان می دهنم خدمت تان، آقای نادر عطوفی، آن بالا هم آقای مهدی رحیمی که در پالتاک هم می آمد در اتاق های بهائی ها و عجیب هست من حتی ظبط هم کردم اگر پیدا بکنم برای 7-8 سال پیش است که ایشان می آمد می گفت باب مبشر احمد است، یعنی به بهائی ها می گفت شما باید بیایید مطیع ما بشویم، همین آقای رحیمی در پالتاک می آمد در اتاق های بهائی ها به کتاب بیان باب استناد می کرد، من نمی دانم واقعاً چطور اینها توجیه پذیر است یعنی باب را مقامش را قبول داشت و می گفت باب مبشر باور ما است و روی استیج تمام بهائی ها یعنی اینهایی که می بینید، آن آقای ادب است، آن آقای وحدت عالم انسانی است، آن اورنگ است، اوشو است، یعنی نزدیک به 60 -70 درصد افراد همه بهائی هستند و بالا هم روی استیج می بینید اینها را که این آقایی که من صدایش را یک زره پخش می می کنم بد نیست عزیزان اینها را بشناسند یعنی دو لایه بودن اینها موقعی که بیزینس می کنند در فضای عمومی چگونه سخن می گویند ولی موقعی که از دست شان در می رود لحن سخنان اینها را بشنوند ببینید این آقای عطوفی که آن پایین سمت چپ شما دارید می بینید کم کسی نیست، این عکسی که کنار من دارید می بینید همین آقای عطوفی است که من به اندازه چند ثانیه صدای دیشب اینها را که چگونه باهم دل می دهند و قلوه می گیرند و چگونه با صمیمیت، یعنی تو گویی که برادر خودش را یافته و دارد با برادر خودش حرف می زند انگار که از یک مادر متولد شدند، حالا صدای ایشان را من در حد چند ثانیه پخش می کنم و بعد جلوه دیگر صدای ایشان را که درست همان روزی که مرحوم قاسم سلیمانی شهید شدند صبح آمدند و به ما خبر دادند و با خوشحالی من با ایشان یک خورده زاویه پیدا کردم و فحاشی کردند هم به من هم به قاسم سلیمانی این جلوه ها در آن نحله هم به همین ترتیب است، یعنی یک موقع بیزینس اقتضاء می کند، این آقایی که بغل ایشان می بینید اهمیت آن اتاق دیشب بخاطر این است، این آقا فرد کمی نیست، آقای دکتر نادر عطوفی بغلش دکتر معین افنانی است عضو بلند پایه محفل ملی آمریکا است الآن، یعنی 9 نفر محفل ملیکه ریاست بهائی های آمریکا و قاره آمریکا را دارد ایشان یکی از مقامات بلند پایه در بین این 9 نفر در آمریکا است، که نشان از مقام این آقا دارد کنار کسان دیگر هم ایستاده، یعنی من می خواهم بگویم این برنامه ای که اینجا می بینید تا اینها دیدند تیتر علمای ادیان دشمن فرستادگان خداوند هستند، یعنی هم بهائی ها می گویند ما بر حق هستیم چرا بر حق هستیم؟ چون تا می آیند انبیاء یک سخنی می گویند اولین کسی که در برابر آنها می ایستد علما هستند، خب عزیزان من حالا اگر یک کسی مدعی کذبه بود هر کس که در برابر یک مدعی گفت دلیلت چیست شما با این میزان می سنجید این چه میزان نامیزانی است من فقط مختصر صدای ایشان را پخش می کنم که این صدای یک فرد رسمی تشکیلات بهائی است که عزیزان شاهد هستند و این خیلی مهم است، یعنی این صدایی که من این را پیدا بکنم صدای ایشان را من پخش بکنم، می خواهید در پارت من صدای ایشان را آماده می کنم و فتح باب بکنیم، چون هم صدای ایشان مهم است و هم صدای دیگری از ایشان را که لحن دیگری که فحاشی می کند به شهید قاسم سلیمانی و این دو چهره بودن اینها را ما شاهد باشیم.

مجری:

پس ما منتظر می مانیم ان شاءالله اگر از گوشی توانستید ممنون می شویم.

خب آقای شریفی مشخص شد دیگر

استاد شریفی:

ممنون و متشکر از آقای ارشاد، تا آقای ارشاد صوت را آماده کنند که مستند حرف شان را ثابت بشود من بحث را ادامه بدهم تا بعد در خدمت آقای ارشاد باشیم.

یکی از مواردی که بین جریان احمد و بهائیت شروع شده در این مسئله اهانت به اهل بیت و پایین آوردن مقام اهل بیت است با روش مختلف حالا ما یک مقدار پا در کفش جناب آقای ارشاد بکنیم چهار تا کتاب هم از این بهائی ها هم نشان بدهیم، یکی نکته ای که در کتاب های جریان بهائیت به چشم می خورد، این کتاب مستطاب ایقان است یکی از کتب معتبر فرقه بهائیت، در اینجا در صفحه 139 تصریح می کند می گوید

 اگر درست ملاحظه شود در همین رتبه منتهی نیستی و فنا در خود مشاهده نموده اند

مستطاب ایقان، ص 139

منظورش حجت های الهی و ائمه اثنی عشر و اهل بیت است

در مقابل هستی و بقای صرف که گویا خود را معدوم صرف دانسته اند و ذکر  خود را در آن ساحت شرک شمرده اند

این حرف را بهائیت می آید مطرح می کند که اهل بیت حجت های الهی وجود خودشان را شرک می دانستند و یک شرکی که احمد بیشتر باز می کند خفی و نفسانی، در وجود اهل بیت بوده، و اینها دچار این شرک بودند همین را احمد در کتاب متشابهاتش می آید مطرح می کند، کتاب متشابهات جلد2، در اینجا ذیل پرسش 27 یک سؤالی را پرسیده سائل که امام حسین در دعای عرفه یک مقطعی دارد که خدایا از شک و شرک پاکم فرما که قبلاً توضیح دادیم که اصلاً این مقطع برای سخن امام حسین نیست، اضافه صوفیه است و دلایلش را آنجا ذکر کردیم، حالا کار به آن نداریم، احمد اینجا در پاسخ می آید می گوید

شرک نفسانی که مخفی ترین نوع شرک است و همام منیت می باشد که مخلوق را از آن گریزی نیست این منیت او را با ظلمت و عدمی که بدون وجود آن فقط خدای سبحان و متعال می ماند و لا غر در هم می آمیزد و از همین رو و همین معنا هر بنده ای از بندگان خدا مشرک می باشد و امام حسین نیز این معنای شرک و نیز آنچه که از شک به همراه دارد قصد کرده است،

متشابهات، ج2، ذیل پرس 27

یعنی امام حسین دچار شرک و یک منیتی در مقابل خداوند بود، خب این حرف کپی شده از بهائیت است حرف جدیدی نیست، یا در رابطه با حضرت مهدی هم دوباره همین حرف را احمد می زند، کتاب متشابهات جلد4، در اینجا در صفحه 107 سؤال 170

مقصود و مراد از این قسمت از دعای افتتاح که از امام مهدی وارد است چیست که بعد از بیمش به او ایمنی ده تا تو را عبادت کند و کسی را شریک تو نداند

متشابهات ج4، ص 107، س 170

می آید می گوید یعنی برای او قائم آل محمد فتح مبین حاصل شود و منیت پایان پذیرد و فقط خدای واحد قهار باقی بماند و در پایان غیبت صغری این حجاب برای امام مهدی برداشته می شود که هرگز بعد از ایشان هراسی به دل شان راه نمی یابد و هرگز شرکی از جنس غرور و منیت برای ایشان به خاطر این گشایش باقی نمی ماند

یعنی حضرت مهدی تا زمان پایان غیبت صغری، در زمان غیبت صغری حضرت دچار شرک و منیت بود، حالا ادامه اش را ببینید باز یک حرف قشنگی ادامه اش زده،

اما در زمان ظهور کسی که نیازمند فتح حجاب است مهدی اول می باشد، او همان امنیت یافته بعد از خوف و هراس می باشد که خدا را عبادت می کند بدون هیچ شرکی یعنی وجودش از منیت و غرور پاک گردد.

امام زمان، امام حسین، اهل بیت پیامبر، حجت های الهی در مقابل خدا منیتی دارند أنا بودنی دارند برای خودشان، دچار شرک هستند، مشرک هستند رتبه ای از شرک و پایین ترین رتبه شرک را در وجود شان هست اما آقای احمد بصری ندارد، پاک است خدا را بدون هیچ گونه شرکی بدون هیچ گونه منیتی خالص عبادت می کند، خب این چرا همچین کلامی در سخنان این جریان بیاید به همان خاطر که باید اینها کنار هم همسان سازی قرار بگیرد لذا این مطالب و این موارد و در کتب بهائیت و احمد به وفور به چشم می خورد و احمد هم دقیقاً کپی کرده این مطلب را از آن نکته ای که عرض کردیم نکته بعدی را ببینیم ان شاءالله بعد در خدمت جناب استاد ارشاد باشیم در این زمینه من چه گفتم در آن اول بحث و مقدمه بحث اینکه راه های مختلفی برای زیر سؤال بردن عقاید مسلم شیعی هست یکی اصل صورت مسئله را پاک می کند یکی شخصیت را می زند، در رابطه با وجود خود آقا امام زمان  چه اتفاقی افتاده؟ اینجا اهانت به اهل بیت توسط هر دو جریان، اما بیاییم در این رابطه کتاب الفرائد تألیف ابوالفضل محمد بن محمد رضای گلپایگانی، این یکی از کتاب های بهائیت است لجنه ملی نشر آثار، خلاصه به لسان فارسی و عربی، اینجا تصریح می کند

شرط ثانی این است که شماره روایات در جمیع طبقات به حد تواتر بالغ باشد

الفرائد، ابوالفضل محمد بن محمد رضای گلپایگانی، لجنة ملی نشر آثار

بهائیت در راستای با امام زمان اصلاً آمدند گفتند شخصیتی به نام حضرت مهدی وجود نداشته، اصلاً حضرت مهدی در کار نبوده، احمد می گوید حضرت مهدی هست، مشرک بوده، متولد هم شده، ولی الآن از دنیا رفته دیگر وجود ندارد، من احمد به عنوان امام سیزدهم و امام ناطق امامت از امام زمان به من منتقل شده، همان امام زمان مشرکه، بهائیت چکار کرده؟ بهائیت می گوید اصلاً شخصیتی به نام حضرت مهدی که شیعه ساخته این موهوم است از اساس، چرا؟ می می گویند روایات شرطش این است که تواترش ثابت شود،

اگر جناب شیخ توانستند به یک حدیث متواتر در اثبات یک مسئله از مسائل اصلیه مذهب اهل سنت و جماعت یا مسئله از مسائل  اصولیه مذهب تشیع مثل اینکه حضرت حسن بن علی العسکری علیهما السلام فرزندی داشته است بیاورند ما باقی مطالب ایشان را قبول می کنیم،

یعنی شیعه روایتی در اینکه اثبات کند امام حسن عسکری فرزندی داشته ندارد، صفحه بعد می آید می گوید

گر انسان بصیری در احادیث میلاد حضرت محمد بن الحسن علیه السلم که مبنای مذهب شیعه بر او است رجوع نماید مکشوفاً مشاهده می کند که جماعت شیعه به حدیث یک زن و یک خادم مجهول الحال در چنین مباحث مهمی اکتفا نموده اند و در مسئلۀ امامت که از مسائل اصولیه و از مباحث اعتقادیه است و جز براهین قطعیه در آن حجیتی ندارد به چنین حدیث ضعیفی اعماد کرده اند و به عقاید واهیه از قبیل سردار سامرا و بقای هزار ساله اشراق شمس معارف ظلمات حالیکه از آن زایل نموده خودش را دل خوش و مسرور داشته است.

 می گوید شیعه روایت در اثبات تولد حضرت مهدی  ندارد یک روایت است، روایت حکیمه خاتون است، خب این اولاً از بی سوادی و جهالت این است، ما الی ماشاءالله روایت در اثبات، آن روایت حکیمه خاتون روایت کیفیت تولد، کیفیت تولد اساساً یک امر مخفی است چه کسی است که وقتی خانم و خواهرش مادرش بخواهد بچه ای به دنیا بیاورد همه را جمع بکند بیایید تماشا بکنید، خب این کیفیت تولد اصلاً مخفی است آن هم در مورد آقا امام زمان که دشمن به دنبال قتل ایشان بود، همین تولد های فعلی الآن برای مردم عادی خود این هم مخفی است، حتی در اتاق زایمان همسر را راه نمی دهند بعد این بی سواد جاهل فکر می کند که مثلاً ما تولد حضرت مهدی را فقط صرفاً به این روایت اکتفی می کنیم نه اصلاً این روایت کیفیت تولد است، ما اصلاً نیازی به کیفیت تولد نداریم چون خود این قضیه مخفی است بجز اینکه ظاهر نیست پنهانی است با توجه به اینکه خود تولد حضرت مهدی یک مسئله خاص است، ما این همه روایت داریم در اینکه اهل بیت تصریح کردند امام حسن عسکری فرزندی دارد، مثل بشارت، روایت هایی که رؤیت و دیدن حضرت مهدی است، اصلاً روایت داریم امام حسن عسکری فرمود فرزند مرا فلان جا خواهید دید، بعد در اصل غیبت صغری این همه وکلا و نواب و ارتباطات و کلی دسته بندی داریم در این روایت، خب این آقا چه کار کرده؟ اصل صورت مسئله را زده، یعنی برای اینکه خودش را جایگزین کند یا در کتاب دیگری به نام کتاب ایقان، دوباره در اینجا ببینید چه می گوید صفحه 155، می گوید

چنانچه نقطه فرقان در آخر امر فرمودند که «انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی»

ایقان، ص 155

حالا می آید می گوید که الآن فقط کتاب مانده حجت خدا و آن ثقل دیگر از بین رفته

زیرا که حجت منحصر شد به دو، یکی کتاب و دیگری عترت، عترت که از میان رفته پس منحصر شد به کتاب

یعنی دیگر قشنگ می گویند اگر این باشد که روایت پیغمبر اشتباه در می آید پیغمبر تا روز قیامت را قید زده، دیگر گمراه نمی شوید تا روزی که قرآن هست این هم کنارش هست، خب تو اینقدر نفهمیدی اینها را؟ اینکه دیگر متن روایت است، می گوید قرآن هست اما دیگر حجت و عترت نیست خب اینکه حرف پیغمبر دروغ در می آید همان روش است برای اینکه جایگزین کنند خودشان را به جای جنس اصل، یکی می آید اصل صورت مسئله را پاک می کند یکی می آید شخصیت می آورد پایین و ترور شخصیتی می کند بعد هم می گذارد کنار می گویند آن تمام شد الآن این آمد این هم می گوید آن اهل بیت تمام شد بگذار کنار الآن من باب و من بهاءالله را من را باید قبول کنید، احمد هم می گوید امام زمان آمد مشرک بود شرک خفی هم داشت شرک نفسانی هم داشت در ظلمت و گناه و اینها هم بود هرچه که بود تمام شد رفت کنار او به مانند عیسی رفت به آسمان الآن من حجت ناطق و امام ناطق هستم، این یک سری از آن قسمت هایی که در رابطه با تحقیر و ترور شخصیتی حجت های الهی و تخریب آن روایاتی که ثابت می کند عقاید شیعه را  نسبت به اشتراکات جریان احمد و بهائیت، در خدمت جناب استاد ارشاد باشیم.

مجری:

خیلی ممنون و متشکر جناب آقای ارشاد بفرمایید

استاد ارشاد:

بله من در دو قسمت مطالبم را تقدیم می کنم خدمت تان، قسمت اول صدای این آقا را ببینید من یکی از بزرگان این نحله الآن به من زنگ زد ولی من الآن قطع کردم، دوست داشتم که با او مستقیم صحبت بکنم و صدایش را هم پخش بکنم ولی دیگر بگذریم اگر به خود شبکه زنگ زدن

استاد شریفی:

از جریان بهائیت یا احمد آقای ارشاد؟

استاد ارشاد:

جریان احمد، همین آقای فهیمی بزرگوار زنگ زدند

استاد شریفی:

ما مشکلی نداریم اگر می خواهید تماس بگیرید

استاد ارشاد، آقای فهیمی اگر مایل هستید یکبار دیگر زنگ بزنید من صدای شما را روی موبایلم مستقیم پخش می کنم صحبتی برای گفتن دارید ما استفاده می کنیم از خدمت تان، حالا صدای ایشان را گوش بکنید

صدا:

من یک تبریک عرض می کنم خدمت امام احمد الحسن علیه السلام که چنین پیروان مؤدب و خوش اخلاقی را تحویل جامعه انسانی کردند من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم خیلی خوشحال شدم، چون درس اول زندگی همین اخلاق و محبت هست که باید بین ما باشد، دین مرحله دوم هست، اعتقادات مرحله دوم هست، ما تا باهم دوست نباشیم و محبت بین مان وجود نداشته باشد اصلاً نمی توانیم حرف همدیگر را متوجه بشویم و من واقعاً تحت تأثیر خوش رفتاری جناب مهدی و سایر عزیزان حاضر در این تالار قرار گرفتم خیلی قشنگ اداره می کنند و چقدر  با محبت صحبت می کنند و خالی از هرگونه تعصب هستند این عزیزان واقعاً به ایشان تبریک می گویم

استاد ا رشاد:

البته ایشان بعد وارد بحث می شود و می بیند که نه اتفاقاً آنها در اوج تعصب هستند و حالا 17 دقیقه هست، من آنها را کاری ندارم، برای بیزینس است، همین اینها و هم تمام فرقه ها بیزینس هستند یعنی همین ایشان صبحی که سردار سلیمانی شهید شد بشارت داد به ما و یک سری از بچه های حیدر کرار 3-4 نفر را پیغام گذاشت من بهم ریختم اصلاً اول از کانال ایشان من متوجه شدم که سردار دلها قاسم سلیمانی شهید شده، یعنی از یک بهائی من اول شنیدم و بهم ریختم و این سؤال را مطرح کردم، گفتم اگر سردار نمی بود الآن زنان ما زیر دست و پای داعشی ها در ایران بودند چون می دانستم که خانواده ایشان و همسر ایشان و دختر ایشان در ایران بود، مثال زدم گفتم که حتی همسر تان و دختر تان به ناموس ما ایرانی ها اینها رحم نمی کردند این را که من گفتم، حالا لحن همین آقا را گوش کنید

صدا:

بعد شما دارید می آیید می گویید داعشی، اگر چه ترامپ غلطی می کرد در عراق قاسم سلیمانی جنایتکار چه غلطی می کرد در بغداد

استاد ارشاد:

و در همین حد، فحش های ناموسی می دهد به من و زن و بچه من با آن من کاری ندارم، در این مطالبی که عزیز دلم نکاتی مطرح کردند من سریع بروم در این پوزیشن و خودم را هم بیاورم این گوشه، مطالبی که مطرح شد عزیزان اینجا خیلی فجیع تر از این را دیدگاه بهائیان می بینند، این سایت ساید bic رسمی جامع جهانی بهائی است، یعنی در واقع بهائی ها این سایت را مثل خدا می دانند، و قائل هستند به اینکه هرچه در این سایت است رسماً برای بیت العدل است، مصوب بیت العدل است و هرچه که تصویب شده بیت العدل است، چیزهایی است که اینها را ملحم به الهامات الهامی می دانند، نگاه بکنید توهین را به امام زمان (ع) علی رغم اینکه اینها گفتند قائل به وحدت عالم انسانی هستیم باز آقای فهیمی عزیز من الآن منتظر هستم یکبار زنگ زدید یکبار دیگر هم منتظر هستم اگر زنگ زدید وسط حرف من هم من صدای شما را پخش می کنم و با آقای شریفی شما گفت و گو بکنید اگر یک بهائی باشد با من گفت و گو بکند از این نحله باشد با آقای شریفی حالا آماده است، حالا امیدوارم که مجدداً زنگ بزند.

در این متنی که عزیزان دارند می بینند این کتاب مائده آسمانی است برای اشراق خاوری است دقیقاً صفحه 185، چگونه در جهت تخریب، یک موقع من بحث علمی دارم ولی یک موقع تخریب می کنم، ارتقاء حضرت عسکری (ع) در امورات واقعه و دسائس است اینجا هر دو تا را با هم دارد هم زدن علما هم زدن فرزند امام حسن عسکری (ع) یعنی من یک سندی را دارم تقدیم می کنم، منبع سایت رسمی جامعه جهانی بهائی است، یعنی مو لای درز این منبع نمی رود، از روی سایت دارم من این را می خوانم، موضوع هم همین دو تا موضوعی است که دوستان مطرح کردند بدون اینکه باهم هماهنگ کرده باشیم، یعنی الآن شما می بینید هم هجوم به علما و علمای از ابتدا یعنی نواب خاص امام زمان که مصداق این مطلب قرار دارد، و ایشان زنادقه می گیرد نواب خاص امام زمان را و کسانی که پیروان اینها بودند و دل می دادند به اینها و توهین هایی که به امام زمان (ع) می کند، می گوید دسائس علمای زنادقه

تفکر نمایید شهادت می دهد بر اینکه جمیع فساد عالم از آن نفوس بوده و هست «لأمر ربنا» اگر کذب رؤسا نبود

یعنی این چهار تا نایب خاص نبود رب اعلی یعنی آقای باب، که حالا نشان می دهم اینها دروغ می بندند به باب، باب دقیقا قائل به محمد ابن الحسن خود باب بود و قائل بود که قائم یک صفت است که هم خودش مصداق این صفت است و هم محمد ابن الحسن مصداق این صفت است بهاءالله آمد کلاه گذاشت سر دیگران و ادعای ایشان را که آن ادعا هم کذب بود یعنی چه کسی گفته شما مصداق قائم هستی، و «من یظهره الله» را در واقع محمد ابن الحسن می دانست بهاءالله آمد آنجا سر اینها هم گذاشت و گفت آن «من یظهره الله» که باب گفته من هستم، حالا اینجا رب اعلی یعنی آقای باب، اعلی یعنی خودش، دقت کنید وقتی می گوید رب اعلی، یعنی پرودگار اعلی، اعلی یعنی خودش رب من، یعنی در واقع پروردگار من بهاءالله به ظلم اعداء شهید نمی شد، یعنی اگر چهار نایب خاص هزار سال قبل نمی آمدند و این داستان را اقامه نمی کردند باب کشته نمی شد هزار سال بعد، لذا با این جملات کینه شیعه را در سیستم بهائیت علی رغم اینکه می گویند وحدت عالم انسانی وحدت در کثرت، کثرت در وحدت کینه دارد شدید به شیعه، چرا؟ چون شیعیان را قائل به این هستند که اینها باعث قتل باب شدند ریشه اش هم بر می گردد به همان علمای زنادقه یعنی نواب خاص امام زمان، حضرت موهومی، بهائیان بیایید همین الآن روی خط می گویید در این نظام در فضاهای شیعی به ما امکانات نمی دهند همین الآن بیایید باهم دیگر مناظره کنیم، و من آماده هستم، همین الآن بیایید روی خط و باهم مناظره کنیم، آزاد، آزاد هست، تلفن من را هم تمام بهائی ها دارند، خواستید مستقیم به تلفن من زنگ بزنید من همین الآن پخش می کنم می گوید

حضرت موهومی (امام زمان) بر سریر موهومی معین نمودند و به روایات موهومه ثابت کردند آنچه را که سبب سفک دم سید عالم (باب) و جواهر امم شد،

اینجا می خورد به همان نو اخباری ها می خورد به همان هایی که پروژه ایجاد کردند دو سه سال اول از همه آمدند توقیعات اهل بیت را بردند بالا، بحث عرفان و فلسفه را زدند بعد اصولی ها را زدند بعد آرام آرام اخباری ها را زدند و بعد آمدند توقیعات را زدند و نواب اربعه را بردند روی هوا، یعنی در واقع اینجا می بینید پاس گلی که یک موقعی من برنامه داشتم خدمت تان توفیق داشتم، گفتم این نو اخباری ها پاس گل می دهند به بهائی ها نه اینکه بهائی هستند، پاس گل می دهند همین ها هستند، دقیقاً هجوم می آورند به نواب خاص امام زمان، می گوید تواقیع جعلیه همین که نو اخباری ها می آیند آن را مطرح می کنند

ظاهر می نمودند و نسبتش را به وجود  می دادند علی لعنة الله علی القوم الکاذبین

کسی که دارد می گوید لعن نکن من نسخ کردم به جملاتی که دیگران را تکدر خاطر در آنها ایجاد می کند که منابع و مصادرش را دارند و می گویند من نسخ کردم، خودش به علمای، بهائیان گرامی این دوتا را باهم ببینم چطوری می توانیم جمع کنیم می گوید

عاشر الأدیان بالروح و الریحان

معاشرت بکنید با سایر ادیان با روح و ریحان

 من اعتقاد دارم به چهار نایب خاص، بلا تشبیه آن کسی که در هندوستان دارد یک چیزی را میپرستد اعتقاد دارد به او، بهاءالله گفته معارشت بکنید با سایر ادیان و گروه های مختلف به روح و به ریحان این مدل معاشرت است، من اعتقاد به نواب خاص دارم این حرف های چیست چرا لعنتم می کنی، تو که لعنت کردن را نسخ کرده بودی، می گوید

«علی لعنة الله علی القوم الکاذبی»

در باطن مقصود اعلی علو و سمو خودشا بود، و لکن در ظاهر به جزایر اشاره می نمودند

چه کسی؟ آن چهار نایب خاص

گاهی جابلقا و هنگامی جابلسا و وقتی ناحیه کذبه که به مقدسه می نامیدند

اینکه امام زمان (ع) در جابلقا و جابلسا است خب در روایات ما راجع به جابلقا و جابلسا در کلمات آقا امیرالمؤمنین این دو تا لفظ را  مفصل داریم ولی اینکه امام زمان در آن منطقه هست اولین بار شیخیه آمدند مطرح کردند و من بی سوادی این مدعی کذبه را از همین مطالب عزیزان می توانند ببینند، جابلقا جابلسا در روایات ما هست مفصل اما اینکه امام زمان آنجا است در عالم هور القلیا است یا در کجا است و این حرف ها از ابداعات شیخ احمد احسایی و شیخیه است، و شیخیه اولین بار گفتند امام زمان رفته آنجا و شما سواد این را نداری این را نسبت می دهی به نواب اربعه و لعن می کنی نواب اربعه را و می گویی ناحیه کذبه، که به مقدسه می نامیدند تو داری به اعتقادات من توهین می کنی، بیا منطقی با این دلیل با این دلیل مطلب تو غلط است این روایت فلان است مثل یک فرد فرهیخته بیا نقد علمی بکن؛ ناحیه کذبه، اینها در واقع اگر همچین حقیقتی باشد عملاً حیثیت خودشان می روند زیر سؤال و باید محو بکنند این مقام را و بعد بتوانند خودشان را در جایگاه آن مقام قرار بدهند، حالا اسناد دیگری هم هست من آماده کرده ام اگر فرصت بود در آنها جملات بسیار بسیار داغان تر از این است آنها را هم من تقدیم می کنم خدمت تان اگر فرصت بود

استاد شریفی:

آقای ارشاد اگر صلاح می دانید می خواهید یک تماس با آقای فهیمی بگیرید

استاد ارشاد:

همین الآن بله جلوی دوربین

استاد شریفی:

بله یک تماس با ایشان بگیرید ایشان را تماس شان را وصل کنید ما حاضریم الآن با ایشان انجام بدهیم، حالا شاید ایشان تماس گرفته بعد فردا نگویند من تماس گرفتم تماس من را وصل نکردند، الآن ایشان را زنده بیاورید روی خط ما با ایشان یک هماهنگی انجام بدهیم برای هفته بعد یک وعده مناظره و گفت و گو می گذاریم، حالا می توانند حضوری بیایند می توانند اسکایپ بیایند، می توانند تلفنی بیایند،

استاد ارشاد:

عزیزان ببینند ایشان الآن زنگ زد من الآن به ایشان زنگ می زنم،

استاد شریفی:

بله این فکر می کنم بهترین کار است شما هم قبلاً یک وعده ای داده بودید به این آقایان

استاد ارشاد:

بله من الآن دارم به ایشان زنگ می زنم می بینید جلوی دوربین، صدایش هم دارد می آید، چون وسط برنامه بود زنگ زد به من شما داشتید صحبت می کردید من قطع کردم، حالا جسارت نشود شاید دوست داشته بیاید در برنامه با شما تماس گرفته و شما جواب ندادید، حالا مثلاً فرض می کنیم اینطور است، این هم پروفایل ایشان است دارم من زنگ می زنم، ایشان 25 سال پیش می گفت در مؤسسه امام مهدی من تو را دیدم آنجا در خدمت آقای ابطحی بودیم، یک آشنایی داد من هم به ایشان ارادت دارم دشمنی که نداریم بحث ما فکری است ولی جواب نمی دهد، در حالی که الآن زنگ زدیم،

استاد شریفی:

حالا شما پیگیر قضیه باشید تماس گرفته بودند، چون شما را من یادم هست آقای ارشاد گفت که یکبار ظاهراً از همین آقایان با آقای ارشاد تماس گرفته بودند و گله کرده بودند که شما چرا در این برنامه رفتید و این بحث ها، آقای ارشاد هم گفته بود من تخصص احمد ندارم من می روم آقای شریفی اسکن نشان می دهد، من تخصصم بهائیت است می توانید تشریف بیاورید در برنامه شما گفت و گو کنید من هم به عنوان قاضی و داور اگر جایی دیدم آقای شریفی دروغ گفت توهین کرد یا مطلب خلاف واقع و خلاف عقل گفت من همانجا جلوی آقای شریفی می ایستم، یعنی آقای ارشاد هم این تعهد را به اینها داده، من همینجا می گویم اگر هم دوستان نمی خواهند مستقیم تشریف بیاورند می توانند از طریق آقای ارشاد در برنامه مشارکت کنند آقای ارشاد هم بشود قاضی و به قول معروف داور این محکمه ایشان هم هر جا دیدند بنده مطلب خلاف واقع می گویم ایشان می توانند ورود پیدا کنند و تصحیح کنند مطلب را آقای فهیمی و آقای فهیمی ها هم ما در خدمت شان هستیم. حالا پیرو مطالبی که آقای ارشاد فرمودند من چون وقت خیلی است چند تا نکته را هم نشان بدهم از کتب جریان احمد نسبت به آنچه که اینها اهانت می کنند به علما و مراجعی که واقعاً مدافع حریم اهل بیت هستند، جواب های روشن کننده از راه امواج، قسمت اول در این کتاب این آقا چه می آید می گوید

لعنت خدا به مرد حقه بازی که در سیستان بلند می شود (دجال سیستان)

جواب های روشن کننده از راه امواج، قسمت اول

متأسفانه این جمله و این کلمه را احمد و اتباع احمد در مورد حضرت آیت الله العظمی سیستانی حفظه الله مطرح می کنند و با این جمله و با این کلمه به ایشان جسارت و توهین می کنند، یا در کتاب دیگری در همین متشابهات احمد تصریح می کند

حکم به رأی سیستانی حکم شیطان است

متشابهات

خب این را هم با هم ببینیم، دوباره کتاب متشابهات جزء اول این حرفی که این آقا می زند در رابطه با حضرت آیت الله العظمی سیستانی که حکم به رأی آقای سیستانی حکم به رأی شیطان است و شروع می کند زیر سؤال بردن علما و حضرت آیت العظمی سیستانی را و تنها ایشان هم نیست، یا در یک مورد دیگر، در رابطه با خود مقام معظم رهبری نکته ای را دارد

مجری:

بعد اینجا که می رسد لعن آزاد می شود،

استاد شریفی:

یک وقتی دجال سیستان حکم به حکم مراجع حکم شیطان، این کتاب نصیحتی برای طلاب حوزه های علمیه و هر کس که طالب حق است، در اینجا صفحه 29

می گویم الآن در میدان چه می بینی؟ همه به انواع مختلف دعوت به تنصیب مردم و حاکمیت مردم می کنند در ایران (خراسان) سید علی خامنه ای برای اصلاح علنی تلاش می کند و به اعتبار ولی فقیه است در عراق سید محمود حسنی و همچنین سید علی سیستانی مردم را به انتخابات دعوت می کنند و... و ... و همه برای حاکمیت مردم تبلیغ می کنند و فقط این دعوت یمانیه ی مبارک برای تنصیب الهی تبلیغ می کند و نه غیر

کتاب نصیحتی برای طلاب حوزه های علمیه و هر کس که طالب حق است، صفحه 29

همه اینها زا دایره ولایت الهی خارج هستند در ایران مقام معظم رهبری در عراق آقای سیستانی و از این موارد در کتب جریان احمد به وفور به چشم می خورد، حالا شاید یک نفر بگوید ایشان فقط دشمنی اش با رهبری و آقای سیستانی است، ببینید من نمونه های دیگرش را بیاورم ک ایشان باز چه گفته؛ متشابهات جلد4،  صفحه 28

در دوران غیبت علم از شما برداشته می شود و در کلاس های درس و حوزه جز جهل نیست

متشابهات، ج4، ص 28

چرا؟ چون مخالف احمد هستند، فقط همان 4 تا طلبه بی سوادی که این آقا آنجا برای خودش جمع کرده فقط اینها هستند که آدم های درست حسابی هستند، یا در کتاب دیگر فتنه گوساله، قسمت دوم صفحه 51

شما ای علمای سوء اجر و پاداش را می برید و عمل و کار را از بین می برید نزدیک است که پروردگار عمل کار شما را

فتنه گوساله، قسمت دوم، ص 51

بعد این آیه را می آورد می گوید

همه آنها علمای سوء بی عمل و حکام طاغوتی که امروزه بر سرزمینهای اسلامی حکومت می کنند خطرناک تر اس کافر جنگی

دقت کنید چه می گوید

همانند صهیونیست ها علیه اسلام هستند بدلیل این که بقای علمای سوء یعنی بقای حکام ظالم که بر مسلمانان مسلط هستند و ماندن حکام ظالم یعنی ماندن صهیونیسم که سرزمین مسلمین را اشغال کرده است،  و مسلط ماندن آمریکا بر مسلمین که همه روزه مصائب و بدبختی و مرگ را به کام مسلمان می ریزند

خب این در رابطه با علمای دوران غیبت که این آقا این حرف را می زند که اینها اسرائیلی هستند بدتر از اسرائیلی هستند و از این موارد یا در یک جای دیگر باز می آید می گوید در کتاب در محضر عبدصالح جلد2 صفحه 70

نوشته ها و گفته های فهای شیعه

در محضر عبد صالح، ج2، ص 70

دیگر اینها صرفاً شخص نیست مراجع و علما همه را زده

نوشته ها و گفته های فقهای شیعه، سنی و مسیحی که من بر آنها وقوف یافته ام در واقع نوشته ها و گفته هایی بی مایه است که فقط به درد بازار گرمی خودشان می خورد و فقط به کار فریفتن برخی پیروان

از علما آمد بیرون رسید به کسانی که مقلد این علما و مراجع هستند از علم این علماء استفاده می کنند، فقط مناسب است کتاب های آنها برای پیروان خرفت که به جهل آنها راضی هستند، چرا احمد باید چنین کاری بکند مثل همان کاری که بهائیت کرده؟ نواب خاص وکلای عام حضرت چرا باید اینها هدف قرار بگیرند توسط این فرقه ها بخاطر اینکه اینها به مانند یک سد در مقابل هجمه ها و شبهات و مدعیان دروغین ایستاده اند لذا باید این سد برداشته بشود، این یکی از آن فنون و اتفاقاً یکی از راه هایی است که ما می توانیم متوجه بشویم که چه افرادی کذاب هستند چرا؟ چون شما وقتی رسیدی به یک جایی که این فرقه ها و مدعیان دروغین یک اشتراکاتی دارند که همه شان با این مشترک هستند، خیلی راحت شما در وهابیت هم که بیایید، وهابیت الآن دنبال چه هست، آخرین نکته ای که اجازه بدهید من در حد یک دقیقه این را بگویم این هم روایت از آقا امام صادق هزار و خورده ای سال پیش به ما این را نشان داده، جالب است خیلی قشنگ است این روایت، کمال دین شیخ صدوق روایت را نقل می کند حدیث 51، امام صادق در فراغ امام زمان گریه می کند بعد نکته ای را اینجا می گوید، می گوید که

غیبت قائم ما نیز چنین است زیرا این امت به واسطه طول مدتش

کمال الدین، شیخ صدوق، ح 51

حالا روش های مختلف، آن را انکار می کند

عده ای به هذیان می گویند او متولد نشده(بهائی ها)، عده ای می گویند او مرده است (اتباع احمد) گوینده دیگر این کلام کفر آمیز را گویند که یازدهمین ما عقیم بوده (وهابیت)

که می گویند امام حسن عسکری اصلاً عقیم بوده

گوینده دیگر  با این کلام از دین خارج می شود که تعداد ائمه به 13 یا بیشتر رسیده است،

هزار و خورده ای سال پیش امام صادق دقیقاً این وهابیت و بهائیت و احمد را جمع کرده در یک روایت، گفته بفهمید بدانید این مارقین کسانی که از دین خارج می شوند روش هایشان یکی است و هدف شان یکی است، همه اش این است که امام زمان و اهل بیت باید کنار گذاشته بشوند این به یک روش این هم به یک روش.

خیلی خب دست شما درد نکته متشکر و ممنون

مجری:

خیلی ممنون و متشکرم جناب استاد علی شریفی، تشکر می کنم از شما، تشکر می کنم از جناب استاد حسن ارشاد که از طریق اسکایپ همراه ایشان بودیم و همچنین شما بینندگان و همراهان گرامی ان شاءالله با ما باشید در هفته های آینده با برنامه مهدی یار، همه شما عزیزان را به خداوند بزرگ می سپارم و عرضه می داریم که

یا رب الحسین، به حق الحسین، اشع صدر الحسین بظهور الحجة، و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

 

 

 

 

 

 


  
  • دکتر وحید رضایی

    2 شهریور 1402 - ساعت 19:36

    لعنت خدا بر باب و بهاء الله و احمد بصری لعنت الله علیهم اجمعین

    0 0
  • رضایی

    21 مرداد 1402 - ساعت 00:30

    با سلام صدا اکو داره خیلی

    0 2
  • رضایی

    21 مرداد 1402 - ساعت 00:27

    درود خداوند بر استاد ارشاد و شریفی عزیز و مومن

    0 2

مهدی یار>

بهایت احمد بصری دین جدید خواب فرقه ها اهل سنت روایات فضائل اهل بیت ع امیرالمومنین ع مهدویت شیعه اشتراکات یمانی و بهایی غیبت کبری باب شرک غیبت صغری بیت العدل نو اخباری ها لعن مدعیان دروغین کذابین وهابیت